hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így alakul át a globális ügynökségi piac

A budapesti Aegis Media eljuttatta hozzánk a RECMA által frissen összedobott listát a Publicis-Omnicom egyesülés után a globális hálózatok részesedésének átalakulásáról.

hirdetés

A budapesti Aegis Media eljuttatta hozzánk a médiaügynökségek teljesítményét értékelő RECMA (Research Company Evaluating the Media Agency Industry) által frissen összedobott listát a Publicis-Omnicom egyesülés után a globális hálózatok részesedésének átalakulásáról.



Eszerint a frissen létrejött hálózatóriás globális részesedése a médiaügynökségi piacon 35,6 százalékossá vált, a legerősebbek Amerikában lette, 41,6 százalékos részesedéssel. A hálózathoz a Starcom MediaVest, a ZenithOptimedia, az OMD és a PHD tartozik. A második WPP/GroupM (Maxus, MEC, MediaCom, Mindshare) részesedése 28,1 százalék, a Dentsu-Aegis-é (Carat, Vizeum, Dentsu Media) 11,4 százalék, a negyedik Interpublicé (Initiative, Universal McCann, BPN) 9,6, míg a Havas Mediáé 5,2 százalék.

A top 5 európai országban a WPP továbbra is erősebb a Publicis Omnicomnál (35,1 vs. 30,9), de az EMEA-régióban és Amerikában is átvette a vezetést az új cégcsoport.
Globálisan a legerősebb ügynökség a Starcom MediaVest lett (nálunk a ZenithOptimediával közösen Vivaki) 11,5 százalékos részesedéssel, a második az OMD 11, míg harmadik a ZenithOptimedia 9,6 százalékos részesedéssel.

 

(forrás: Kreatív Online/Aegis Media)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márkának szüksége volt egy kis megújulásra, érezték. Az ügynökség sportmárkával "fűszerezte" volna portfolióját.

A MyAd Marketing helyezett ki Budapest-szerte citylightokat.

Február 22-től semmilyen, egészséggel kapcsolatos állítás nem tehető a csomagoláson és a reklámban.

Egy 2011-es egyezmény többszöri megsértésével vádolja őket az amerikai kereskedelmi bizottság.

Most videosorozat fut, tavasszal pedig komolyabb kampányt is terveznek.

hirdetés
hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc