hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így alakul át a globális ügynökségi piac

A budapesti Aegis Media eljuttatta hozzánk a RECMA által frissen összedobott listát a Publicis-Omnicom egyesülés után a globális hálózatok részesedésének átalakulásáról.

hirdetés

A budapesti Aegis Media eljuttatta hozzánk a médiaügynökségek teljesítményét értékelő RECMA (Research Company Evaluating the Media Agency Industry) által frissen összedobott listát a Publicis-Omnicom egyesülés után a globális hálózatok részesedésének átalakulásáról.



Eszerint a frissen létrejött hálózatóriás globális részesedése a médiaügynökségi piacon 35,6 százalékossá vált, a legerősebbek Amerikában lette, 41,6 százalékos részesedéssel. A hálózathoz a Starcom MediaVest, a ZenithOptimedia, az OMD és a PHD tartozik. A második WPP/GroupM (Maxus, MEC, MediaCom, Mindshare) részesedése 28,1 százalék, a Dentsu-Aegis-é (Carat, Vizeum, Dentsu Media) 11,4 százalék, a negyedik Interpublicé (Initiative, Universal McCann, BPN) 9,6, míg a Havas Mediáé 5,2 százalék.

A top 5 európai országban a WPP továbbra is erősebb a Publicis Omnicomnál (35,1 vs. 30,9), de az EMEA-régióban és Amerikában is átvette a vezetést az új cégcsoport.
Globálisan a legerősebb ügynökség a Starcom MediaVest lett (nálunk a ZenithOptimediával közösen Vivaki) 11,5 százalékos részesedéssel, a második az OMD 11, míg harmadik a ZenithOptimedia 9,6 százalékos részesedéssel.

 

(forrás: Kreatív Online/Aegis Media)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés
hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.