hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így alakul át a globális ügynökségi piac

A budapesti Aegis Media eljuttatta hozzánk a RECMA által frissen összedobott listát a Publicis-Omnicom egyesülés után a globális hálózatok részesedésének átalakulásáról.

hirdetés

A budapesti Aegis Media eljuttatta hozzánk a médiaügynökségek teljesítményét értékelő RECMA (Research Company Evaluating the Media Agency Industry) által frissen összedobott listát a Publicis-Omnicom egyesülés után a globális hálózatok részesedésének átalakulásáról.



Eszerint a frissen létrejött hálózatóriás globális részesedése a médiaügynökségi piacon 35,6 százalékossá vált, a legerősebbek Amerikában lette, 41,6 százalékos részesedéssel. A hálózathoz a Starcom MediaVest, a ZenithOptimedia, az OMD és a PHD tartozik. A második WPP/GroupM (Maxus, MEC, MediaCom, Mindshare) részesedése 28,1 százalék, a Dentsu-Aegis-é (Carat, Vizeum, Dentsu Media) 11,4 százalék, a negyedik Interpublicé (Initiative, Universal McCann, BPN) 9,6, míg a Havas Mediáé 5,2 százalék.

A top 5 európai országban a WPP továbbra is erősebb a Publicis Omnicomnál (35,1 vs. 30,9), de az EMEA-régióban és Amerikában is átvette a vezetést az új cégcsoport.
Globálisan a legerősebb ügynökség a Starcom MediaVest lett (nálunk a ZenithOptimediával közösen Vivaki) 11,5 százalékos részesedéssel, a második az OMD 11, míg harmadik a ZenithOptimedia 9,6 százalékos részesedéssel.

 

(forrás: Kreatív Online/Aegis Media)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés
hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.