hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így alakul át a globális ügynökségi piac

A budapesti Aegis Media eljuttatta hozzánk a RECMA által frissen összedobott listát a Publicis-Omnicom egyesülés után a globális hálózatok részesedésének átalakulásáról.

hirdetés

A budapesti Aegis Media eljuttatta hozzánk a médiaügynökségek teljesítményét értékelő RECMA (Research Company Evaluating the Media Agency Industry) által frissen összedobott listát a Publicis-Omnicom egyesülés után a globális hálózatok részesedésének átalakulásáról.



Eszerint a frissen létrejött hálózatóriás globális részesedése a médiaügynökségi piacon 35,6 százalékossá vált, a legerősebbek Amerikában lette, 41,6 százalékos részesedéssel. A hálózathoz a Starcom MediaVest, a ZenithOptimedia, az OMD és a PHD tartozik. A második WPP/GroupM (Maxus, MEC, MediaCom, Mindshare) részesedése 28,1 százalék, a Dentsu-Aegis-é (Carat, Vizeum, Dentsu Media) 11,4 százalék, a negyedik Interpublicé (Initiative, Universal McCann, BPN) 9,6, míg a Havas Mediáé 5,2 százalék.

A top 5 európai országban a WPP továbbra is erősebb a Publicis Omnicomnál (35,1 vs. 30,9), de az EMEA-régióban és Amerikában is átvette a vezetést az új cégcsoport.
Globálisan a legerősebb ügynökség a Starcom MediaVest lett (nálunk a ZenithOptimediával közösen Vivaki) 11,5 százalékos részesedéssel, a második az OMD 11, míg harmadik a ZenithOptimedia 9,6 százalékos részesedéssel.

 

(forrás: Kreatív Online/Aegis Media)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka nevét veszi fel az Aréna és a chill zóna, a Dreher 24 pihenőszigetet kap, az Asahi a VIP-ben jelenik majd meg.

Új évaddal folytatódhat az elmúlt évek egyik legsikeresebb TV2-es műsora, az Exatlon Hungary.

Bár csak 2022-ig jelentették be a felfüggesztését, a kormány tervezete 2023-ban sem számol belőle bevétellel.

Eric Tveter a UPC közép-kelet-európai szárnyának sikeres eladását követően vonul vissza. Az új vezér a Vodafone-tranzakció lezárásáig fogja ezt a posztot betölteni.

Eközben új női online bulvármagazint indítottak, több másik portáljukat pedig átpozicionálják.

hirdetés
hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.