hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így alakul át a globális ügynökségi piac

A budapesti Aegis Media eljuttatta hozzánk a RECMA által frissen összedobott listát a Publicis-Omnicom egyesülés után a globális hálózatok részesedésének átalakulásáról.

hirdetés

A budapesti Aegis Media eljuttatta hozzánk a médiaügynökségek teljesítményét értékelő RECMA (Research Company Evaluating the Media Agency Industry) által frissen összedobott listát a Publicis-Omnicom egyesülés után a globális hálózatok részesedésének átalakulásáról.



Eszerint a frissen létrejött hálózatóriás globális részesedése a médiaügynökségi piacon 35,6 százalékossá vált, a legerősebbek Amerikában lette, 41,6 százalékos részesedéssel. A hálózathoz a Starcom MediaVest, a ZenithOptimedia, az OMD és a PHD tartozik. A második WPP/GroupM (Maxus, MEC, MediaCom, Mindshare) részesedése 28,1 százalék, a Dentsu-Aegis-é (Carat, Vizeum, Dentsu Media) 11,4 százalék, a negyedik Interpublicé (Initiative, Universal McCann, BPN) 9,6, míg a Havas Mediáé 5,2 százalék.

A top 5 európai országban a WPP továbbra is erősebb a Publicis Omnicomnál (35,1 vs. 30,9), de az EMEA-régióban és Amerikában is átvette a vezetést az új cégcsoport.
Globálisan a legerősebb ügynökség a Starcom MediaVest lett (nálunk a ZenithOptimediával közösen Vivaki) 11,5 százalékos részesedéssel, a második az OMD 11, míg harmadik a ZenithOptimedia 9,6 százalékos részesedéssel.

 

(forrás: Kreatív Online/Aegis Media)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

A K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják a digitális technikákat.

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk.

Spoiler: nem biztos, hogy végig ők énekelnek.

Andacs Botond, a port.hu eddigi irányítója az Index új kiadóvezetője. A távozó Pusztay András a Sziget marketingfőnöke lesz.

hirdetés
hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.