hirdetés
hirdetés
hirdetés

Iglódi-Csató Judit irányítja a Tesco kommunikációját

A Magyar Nemzeti Bankot hagyja el Iglódi-Csató Judit a Tesco kommunikációs vezetői posztjáért. Korábban nem volt ilyen pozíció a vállalatnál.
hirdetés

Iglódi-Csató Judit, a Magyar Nemzeti Bank kommunikációs igazgatója és sajtószóvivője március 1-től a Tesco Magyarország kommunikációs igazgatója lesz. Ilyen pozíció korábban nem létezett a vállalatnál – mondta lapunknak Hackl Mónika, a cég külső kommunikációs vezetője. A Tesco jogi és public-affairs ügyeit eddig egy területként kezelték, most viszont szétválasztották, és a kommunikációs feladatok irányítását végzi majd Iglódi-Csató.

Iglódi-Csató 1975-ben született, a debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetem bölcsészdiplomája mellé a BBC World Training Trust rádiós- és televíziós programszerkesztői kurzusát is elvégezte Budapesten a Független Médiaközpontban, ezt követően a Budapesti Gazdasági Főiskola nemzetközi kommunikáció szakán pr-szakirányon szerzett újabb diplomát. Első munkahelye a debreceni City Rádió volt, ahol hírszerkesztőként, hírolvasóként dolgozott, majd 1998-tól a helyi Rádió 1-nél helyezkedett el, ahol később főszerkesztő lett, 2000-től pedig egy évig a Nicholson International CEE & NE kommunikációs koordinátora, a magyarországi kommunikációs, pr- és marketingfeladatok felelőse volt. 2002 áprilisától 2005 szeptemberéig a K&H Bank intézményi pr-osztályvezetőjeként dolgozott, majd 2005 októberétől a Magyar Nemzeti Bank vezető kommunikációs szakértője lett, ahol 2007 áprilistól kommunikációs vezetőként, szóvivőként is tevékenykedett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Simor is mehetne már az MNB-ből.
#
Jé, és Braunék is... Ezt senki nem rakta össze?

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés