hirdetés
hirdetés
hirdetés

Iglódi-Csató Judit irányítja a Tesco kommunikációját

A Magyar Nemzeti Bankot hagyja el Iglódi-Csató Judit a Tesco kommunikációs vezetői posztjáért. Korábban nem volt ilyen pozíció a vállalatnál.
hirdetés

Iglódi-Csató Judit, a Magyar Nemzeti Bank kommunikációs igazgatója és sajtószóvivője március 1-től a Tesco Magyarország kommunikációs igazgatója lesz. Ilyen pozíció korábban nem létezett a vállalatnál – mondta lapunknak Hackl Mónika, a cég külső kommunikációs vezetője. A Tesco jogi és public-affairs ügyeit eddig egy területként kezelték, most viszont szétválasztották, és a kommunikációs feladatok irányítását végzi majd Iglódi-Csató.

Iglódi-Csató 1975-ben született, a debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetem bölcsészdiplomája mellé a BBC World Training Trust rádiós- és televíziós programszerkesztői kurzusát is elvégezte Budapesten a Független Médiaközpontban, ezt követően a Budapesti Gazdasági Főiskola nemzetközi kommunikáció szakán pr-szakirányon szerzett újabb diplomát. Első munkahelye a debreceni City Rádió volt, ahol hírszerkesztőként, hírolvasóként dolgozott, majd 1998-tól a helyi Rádió 1-nél helyezkedett el, ahol később főszerkesztő lett, 2000-től pedig egy évig a Nicholson International CEE & NE kommunikációs koordinátora, a magyarországi kommunikációs, pr- és marketingfeladatok felelőse volt. 2002 áprilisától 2005 szeptemberéig a K&H Bank intézményi pr-osztályvezetőjeként dolgozott, majd 2005 októberétől a Magyar Nemzeti Bank vezető kommunikációs szakértője lett, ahol 2007 áprilistól kommunikációs vezetőként, szóvivőként is tevékenykedett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Simor is mehetne már az MNB-ből.
#
Jé, és Braunék is... Ezt senki nem rakta össze?

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés