hirdetés
hirdetés
hirdetés

Iglódi-Csató Judit irányítja a Tesco kommunikációját

A Magyar Nemzeti Bankot hagyja el Iglódi-Csató Judit a Tesco kommunikációs vezetői posztjáért. Korábban nem volt ilyen pozíció a vállalatnál.
hirdetés

Iglódi-Csató Judit, a Magyar Nemzeti Bank kommunikációs igazgatója és sajtószóvivője március 1-től a Tesco Magyarország kommunikációs igazgatója lesz. Ilyen pozíció korábban nem létezett a vállalatnál – mondta lapunknak Hackl Mónika, a cég külső kommunikációs vezetője. A Tesco jogi és public-affairs ügyeit eddig egy területként kezelték, most viszont szétválasztották, és a kommunikációs feladatok irányítását végzi majd Iglódi-Csató.

Iglódi-Csató 1975-ben született, a debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetem bölcsészdiplomája mellé a BBC World Training Trust rádiós- és televíziós programszerkesztői kurzusát is elvégezte Budapesten a Független Médiaközpontban, ezt követően a Budapesti Gazdasági Főiskola nemzetközi kommunikáció szakán pr-szakirányon szerzett újabb diplomát. Első munkahelye a debreceni City Rádió volt, ahol hírszerkesztőként, hírolvasóként dolgozott, majd 1998-tól a helyi Rádió 1-nél helyezkedett el, ahol később főszerkesztő lett, 2000-től pedig egy évig a Nicholson International CEE & NE kommunikációs koordinátora, a magyarországi kommunikációs, pr- és marketingfeladatok felelőse volt. 2002 áprilisától 2005 szeptemberéig a K&H Bank intézményi pr-osztályvezetőjeként dolgozott, majd 2005 októberétől a Magyar Nemzeti Bank vezető kommunikációs szakértője lett, ahol 2007 áprilistól kommunikációs vezetőként, szóvivőként is tevékenykedett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Simor is mehetne már az MNB-ből.
#
Jé, és Braunék is... Ezt senki nem rakta össze?

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés