hirdetés
hirdetés
hirdetés

Igazi háziasszonyt keres az Aldi

Az Aldi nem ismert személlyel, hanem hús-vér háziasszonnyal akar hirdetni, ezért játékot indított a civilekek számára. Három új arcot választanak ki.

hirdetés

Az Aldi Magyarország kampányában játékot indított, hogy megtalálja a jövő évi háziasszonyait. Az alapötlet az volt, hogy nem egy ismert személyt választanak referenciaszemélynek, hanem saját vásárlói közül keresenkhárom személyt, akik elhivatottak, mint Aldi-vásárlók, hitelesek, mint háziasszonyok és alkalmasak a médiában való megjelenésre. A jelentkezés és kiválasztás is a nyilvánosság előtt zajlik.

A több hónapos offline, online, tévés és event eszközöket is alkalmazó kampány két szakaszból áll. Az elsőben a háziasszonyok jelentkezését várták három kategóriában (elfoglalt, modern és tradicionális háziasszony). Közülük kategóriánként három-három fő jutott tovább a második, kiválasztási szakaszba, amikor a versenyzőkkel bemutatkozó reklámszpotokat készítettek el. A filmeket itt találja.

A szpotok és a játék weboldalára kerülő információk alapján a nézők szavazatai döntik el, hogy ki lesz az a kategóriánként egy-egy győztes, aki 2013-tól az Aldi háziasszonyaként képviseli a vállalkozást a nyilvánosság előtt. A háziasszonyok a jövő évben havi nettó 300 ezer forintos fizetést kapnak.

Az Aldi és reklámügynöksége, a Hab Ad abban bízik, hogy az Aldi-használó háziasszonyok eredetiségük és hitelességük révén hatékonyan alakíthatja a márkaképet, tőlük minden vélemény, információ vagy akár kérdés sokkal hitelesebb, és jobban befogadható a fogyasztók számára.

A játék felhívó szakaszában augusztus 23-tól szeptember 12-ig a Háziasszonyok.aldi.hu weboldalon keresztül lehetett jelentkezni, a szavazás és a kiválasztás pedig október 18-tól november 26-ig zajlik. A nyertesek neve november 29-én jelenik meg az említett honlapon. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés