hirdetés
hirdetés
hirdetés

Igazi gyógyszerek is lehetnek a kórházi sorozatokban

Kreatív kommunikáció és médiahasználat a gyógyszeriparban - ez volt a témája a Kreatív Csoport szervezésében zajló Gyógyszerkommunikációs konferenciának. Letölthető előadások és fotók itt.

hirdetés

"Az orvoslátogatás úgy működik mint a reklám, egy hétig hat" – mondta el a Kreatív Csoport szervezésében zajló gyógyszerkommunikációs konferencián tartott előadása elején Lantos Zoltán, a GfK Healthcare ügyfélkapcsolati igazgatója. Ráadásul az orvosok ugyanúgy unják az orvoslátogatókkal való találkozást, mint az emberek a reklámokat, nem tartják újnak és érdekesnek a tőlük kapott információkat - fűzte hozzá a szakember, aki az orvosok munkáját a vezetéshez hasonlította: az orvoslátogató ajánlása a KRESZ-könyv, míg a gyógyítás folyamata a rutinszerű vezetés.

A szakember szerint a terápiás gyakorlat személyes élményen alapszik, amiről keveset lehet tudni, ráadásul az orvosokat nem érdekli a gyógyszer. „A gyógyszerkommunikációban azért fontos kreatívnak lenni, hogy eljussunk az orvosokhoz” – nyomatékosította Lantos Zoltán, és a Szinopszis adataira hivatkozva elmondta: az internet az orvos munkájának része, és míg az orvoslátogatóra öt-tíz perce van, addig napi egy-két órát eltölt a világhálón. Igaz, a gyógyszerekre nem nagyon keresnek a netezés során, vagyis ehhez alkalmazkodva kell olyan motivációt találni, amivel a márkaüzenet eljut hozzájuk.

További képekért kattintson!

Számos izgalmas szpottal tarkított előadásában Martin Alles, az Ogilvy Group magyarországi és ukrajnai ügyvezetője arra hívta fel a figyelmet, hogy a kreatívok ne használjanak kliséket, hiszen az olyan, mint egy viccet háromszor elmondani. Péntek Zoltán, a Tv2 ügyvédje pedig az új médiatörvény kapcsán azt a lehetőséget helyezte kilátásba, hogy az engedélyezett product placement nyomán akár nem vényköteles termékek is felbukkanhatnak - igaz nem a jótékony hatásukat hangsúlyozva - a Jóban rosszban című kórházi sorozatukban. Mivel a 96-os törvény nem engedélyezte a termékelhelyezést, ezért szerinte akár az amerikai filmek miatt is megbírságolhatták volna a magyar televíziócsatornákat. 

Letölhető előadások:


dr. Lantos Zoltán, a GfK Hungária ügyfélkapcsolati igazgatója: Kapcsolat a gyógyító emberrel. Kreatív megoldások az orvosok elérésében

Horváth Réka, a Biobi ügyvezető igazgatója: Bannerkampányok, amelyek megkeresik a helyüket

Juhász János, az AlterEgo ügyvezető igazgatója: Gyógyszerismertető anyagok tervezésének alapvető szempontjai

Salamon Brigitta, a Sanoma Budapest hirdetési marketing osztályvezetője: Egészséges magazinhirdetések - Hogyan használjuk a magazinfelületeket OTC kommunikációra?

Kelkó Tamás, a HumanSelect toborzás, kiválasztási szakértője: A marketing stratégia nagykövetei -Hogyan ismerjük fel és kerüljük el a meggyőző, de teljesíteni képtelen pályázókat?

dr. Péntek Zoltán, a Tv2 ügyvédje: A médiatörvény változásainak hatása a gyógyszerpromócióra

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés