hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ifjú marketingeseket treníroztat Cannes

Először hirdetik meg a cannes-i reklámfesztiválon a fiatal marketingeseknek szóló kreatívakadémiát. Harmincöt hely van, a dékán a Procter & Gamble globális marketingigazgatója.

hirdetés

Először hirdetik meg a cannes-i reklámfesztiválon a fiatal marketingeseknek szóló kreatívakadémiát. A Kaliforniai Egyetemmel (UCLA) közösen szervezett Cannes Creative Academy for Young Marketers egyhetes programra harminc év alatti marketingesek és brandmenedzserek jelentkezhetnek.

Az Akadémia dékánjának Jim Stengelt, a Procter & Gamble egykori globális marketingigazgatóját kérték fel, aki megreformálta az FMCG-mamut marketingstratáégiáját, és aki alatt 2008-ban az év hirdetője lett a vállalat Cannes-ban. Stengel jelenleg saját tanácsadói cégét vezeti és a UCLA Anderson Intézetének marketingprofesszora.

A Wunderman által támogatott egyhetes programra harmincöt férőhely van, a fiatal ügyféloldali munkatársaknak fizetendő normál, ezer dolláros regisztráció felett nem kell fizetni, csupán a jelentkezési lapot kitölteni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ezt boncolgatja a Republic Group Trendriport különszáma.

Célja, hogy felvegye a küzdelmet a koronavírussal kapcsolatos téves információkkal szemben.

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés