hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ifjú marketingeseket treníroztat Cannes

Először hirdetik meg a cannes-i reklámfesztiválon a fiatal marketingeseknek szóló kreatívakadémiát. Harmincöt hely van, a dékán a Procter & Gamble globális marketingigazgatója.

hirdetés

Először hirdetik meg a cannes-i reklámfesztiválon a fiatal marketingeseknek szóló kreatívakadémiát. A Kaliforniai Egyetemmel (UCLA) közösen szervezett Cannes Creative Academy for Young Marketers egyhetes programra harminc év alatti marketingesek és brandmenedzserek jelentkezhetnek.

Az Akadémia dékánjának Jim Stengelt, a Procter & Gamble egykori globális marketingigazgatóját kérték fel, aki megreformálta az FMCG-mamut marketingstratáégiáját, és aki alatt 2008-ban az év hirdetője lett a vállalat Cannes-ban. Stengel jelenleg saját tanácsadói cégét vezeti és a UCLA Anderson Intézetének marketingprofesszora.

A Wunderman által támogatott egyhetes programra harmincöt férőhely van, a fiatal ügyféloldali munkatársaknak fizetendő normál, ezer dolláros regisztráció felett nem kell fizetni, csupán a jelentkezési lapot kitölteni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés