hirdetés
hirdetés
hirdetés

Időseknek szóló mozgásprogramot támogat a Voltaren

A Nyugdíjasok Országos Szövetsége idén 150 ilyen programot szervez, amelyet a Voltaren Emulgel Forte fájdalomcsillapító gél támogat.

hirdetés

Kampánycél

A cél egy olyan, márkaaktivációra épülő hosszú távú integrált kampány kialakítása volt, amely több éven keresztül összekapcsolja a márkát a fájdalomnélküli mozgással az idősebb korban is, és képes biztosítani a Voltaren Emulgel Forte folyamatos növekedését a célcsoportban. Az 50 év felettiek 80 százalékát érintik mozgásszervi problémák Magyarországon, viszont csak a felnőtt lakosság 53 százaléka használ fájdalomcsillapító tartalmú gélt ennek kezelésére. A Voltaren Emulgel Forte már évek óta dolgozik a Progressive-vel, hogy növelje a márka piaci részesedését. A kampány első fontos lépcsőjének számító Szeniortánc program 2016-ban 25,4 százalékos növekedést hozott értékesítési bevételben a márkának, amit a szakma ezüst EFFIE-vel is elismert. A tavalyi évben a kampány kiszélesítésével az értékesítési volumen 46,5 százalékos növekedést ért el. Ezek után nagy kihívást jelentett, hogy hogyan lehetne innen még tovább fejlődni. „A szenior korosztály ráadásul heterogén (kor és attitűd szempontból is), nehezen aktivizálható, és médiafogyasztásuk limitáltsága miatt nem könnyű őket elérni” – teszi hozzá Gombás Julianna, a GSK Consumer Brand Managere. 

Kreatívkoncepció 

A szenior korosztály jelentős része úgy gondolja, hogy a fájdalom megjelenése bizonyos területeken az időskor természetes velejárója. Emiatt egyre kevesebbet mozognak, ami egy ördögi spirált indít el és folyamatosan romló egészségi állapothoz vezet. A valóság az, hogy a fájdalmat semmikor sem szabad természetesnek elfogadni, és idős korban is rengeteget lehet tenni ellene – főleg mozgással. A Magyar Nyugdíjasok Egyesületének Országos Szövetsége (NYOSZ) által életre hívott Szenior-mozgásprogram legfontosabb küldetése, pont ez, a programot a Voltaren Emulgel Forte támogatja. A kampányt hosszú távú stratégia mentén alakítottuk ki, és minden évben előre meghatározott célt szeretnénk elérni. Az első év célja 10.000 mozgással töltött óra összegyűjtése a program során, ez a szám terveik szerint minden évben tovább fog nőni. Gombás Julianna szerint „sok-sok órás együtt gondolkodás eredményeként jött létre ez a hosszú távú, több éves stratégia, amely azért különösen fontos, mert elősegíti, hogy a szenior korosztály elköteleződjön a mozgás és az egészséges életmód mellett”. A kampány sikeresen indult, a kezdeményezéshez 17 tagszervezet csatlakozott összesen közel százötven egyedi rendezvénnyel és programmal.

Érdekesség, behind the scenes:

1: Tavaly mindössze 24 ilyen jellegű programot szervezett a NYOSZ, idén közel százötvenet tervez.

2: Volt olyan városi rendezvény, ahol kihívták az ügynökség accountját, hogy mondjon ő is pár szót a nyugdíjas sportnapon a polgármester után. 

3. Nagyon sok spontán megkeresést kapnak, hogy hogyan tudnának csatlakozni a programhoz.

4. Bebizonyosodott, hogy a Facebook ebben a korosztályban is működő csatorna.

A reklámok:

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: GlaxoSmithKline Consumer Kft.

Marketing Manager Hungary & Adriatics: Göncz Gábor

Brand manager: Gombás Julianna

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Progressive Reklámügynökség
Client Service Director: Szabó Orsolya
Senior Account Manager: Kovács Zoltán

Account Manager: Ferenczi Máté

Communication Strategist: Nyíri Balázs

Head of Design: Baranyai Zsolt
Lead Art Director: Szedresi Norbert

Graphic Designer: Szentgyörgyi Ottó

Head of Copy: Sárdi Tamás

Copywriter: Bircsár Dóra
Head of Digital: Varga Attila

Junior Digital Project Manager: Szander Zsófia

Social Media Manager: Boda Adrienn

Event Manager: Gyapjas Mátyás

 

Médiaügynökség: Mediacom

International Account Director: Pawel Saczawa


Médiatervező: Hevesvári Zsolt

PR ügynökség: VIPR

 

Produkció:

Produkciós cég: Flow Production Kft.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés