hirdetés
hirdetés
hirdetés

60 ezer euró összdíjazású pályázatot hirdetett nonprofit szervezeteknek az UniCredit

Induló és már működő társadalmi vállalkozások egyaránt jelentkezhetnek a programra. Innovatív megoldásokat keresnek. 

hirdetés

A harmadik alkalommal meghirdetett „Lépj Velünk!” programba olyan nonprofit szervezetek pályázhatnak, amelyek a hátrányos helyzetű csoportok gazdasági kiszolgáltatottságának csökkentését társadalmi vállalkozás megvalósításával és működtetésével kívánják elérni: a vállalkozások egy társadalmi probléma megoldásán dolgoznak, a keletkezett nyereséget pedig visszaforgatják a cél megvalósítása érdekében. A pályázat olyan innovatív megoldásokat díjaz, amelyek abban segítik a hátrányos helyzetű közösségeket, hogy saját erőfeszítéseik révén, fenntartható módon javítsanak életkörülményeiken - olvasható a közleményben.

A díjazásról

A pályázaton két kategóriában hirdetnek eredményt: induló és már működő társadalmi vállalkozások egyaránt jelentkezhetnek. A legjobbnak ítélt 10 szervezetet 1 alkalmas tanácsadással segítik üzleti tervük finomításában, és a zsűri előtti sikeres prezentációra való felkészülésben. Közülük a szakmai zsűri három nyertest választ ki 2018 márciusában. Az összesen 60 ezer euró támogatási összegből a három legjobb pályázó 55 ezer eurót közvetlenül nyerhet el, 5 ezer eurót pedig az UniCredit Bank munkatársai szavaznak meg az általuk legsikeresebbnek ítélt projekt számára. 

A nyertesek komplex támogatást kapnak, a pénzen túl a program részeként a korábbi 6 hónap helyett immár 12 hónapos, személyre szabott mentorálási folyamatban vesznek részt. A szakmai támogatást a program együttműködő partnere, a NESsT Magyarország biztosítja, a mentorálásba az UniCredit Bank vezető menedzserei is bekapcsolódnak.

A pályázatok benyújtási határideje 2017. december 17. A részletes kiírásról erre.

Szemléletformálásra

A tavalyi év egyik díjazottja, a Nem Adjuk Fel Szociális Szövetkezet munkatársai a NESsT üzleti képzése során alakították ki a szervezet marketing stratégiáját, illetve a melegkonyhájuk üzleti stratégiáját. A bank vezető menedzserei pedig az értékesítési rendszerük végleges formáját segítették kialakítani, összességében pedig finomodott a vezetési struktúrájuk is - ismertetnek a díj felhasználásra egy jó példát a közleményben. „Alapvetően pedig mindenben meghatározza a szemléletünket, hogy a folyamat végére elkezdtük civilként is otthon érezni magunkat az üzleti életben” - mesélte a szervezet egyik munkatársa, Veres Marianna.  

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

27,5 millió forintra bírságolta a Budapest Bankot és az Oney Magyarországot.

Tapssal és ovációval jutalmazta a közönség, majd a mentők elszállították.

A meghívásos tendert a Kraftwork nyerte.

Kolosi Péter szerint az egyetlen célja a Piramis című műsornak, hogy tönkretegyék vele A Falat.

A bulira összeálló zenekarba Fabricius Gábor, Tóth Valentin mellett visszatérőként Fodor Gergő is beszáll. 

hirdetés

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Díjátadó: 11.28. (Helyszín: Akvárium 1051 Erzsébet tér 12.)

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés