hirdetés
hirdetés
hirdetés

Idén is szerveznek konferenciát a médiaszakosok

Ezúttal Debrecenben rendezik a Media Konferenciát az ország kommunikáció szakos egyetemi hallgatói. A sorban harmadik rendezvény szekcióin számos médiaipari szakember részt vesz.
hirdetés

Ismét lesz Media Konferencia: a kommunikáció szakosok által szervezett összegyetemi konferencia ezúttal Debrecenbe költözik az előző két év budapesti rendezése után, miután a szervező egyetemek a Debreceni Egyetem főépületét választották helyszínnek.

A szervezők idén nyolc szekcióval és két workshoppal készülnek, a médiavilág szakmai és közéleti szereplői többek között a médiaoktatás és a szakma viszonyáról, a rádiósfrekvenciák elosztásáról és az online tartalomfinanszírozásról fognak vitázni.

Az előadók között lesz Hámori Barbara, az Origo tematikus csatornáinak programigazgatója, Szalai Annamária, az ORTT elnökségi tagja és Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója.

A kétnapos konferencia november 5-én kezdődik, a részletes program a rendezvény honlapján található: http://www.mediakonferencia.eu.

A Debreceni Egyetem a Miskolci Egyetemmel együtt új belépőként csatlakozott 2008-ban a konferenciához, az ELTE, a PTE, a Corvinus és a Pázmány médiaszakos hallgatói mellé.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Szerencsejáték Zrt. az újrainduló sportélethez igazította a sportfogadási termékeihez kapcsolódó integrált kampányt, Anger Zsolttal a főszerepben.

A Sandy Hook Promise amerikai nonprofit szervezet számára a BBDO New York készített iskolai lövöldözésekről szóló szpotot.

Egy magyar kezdeményezésnek köszönhetően saját emojikat kaptak az AMC saját gyártású sorozatainak legismertebb karakterei.

A holland Tony's Chocolonely nevű csokoládémárka Idris Elbával kampányol a kakaóiparban mai napig elterjedt illegális gyerekmunka ellen.

A játékosított tréningeket tartó pécsi cég a platformját is megújítja.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!