hirdetés
hirdetés
hirdetés

Idén is meghirdeti a K&H a pénzügyi vetélkedőjét

A Vigyázz, kész, pénz!-re január 19-ig várják az általános iskolások nevezését.

hirdetés

A K&H Csoport azért hozta létre a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő programját, hogy a magyar iskolások pénzügyi tudását fejlessze. Az idei versenyen dobogós helyezést elért csapatok iskolái lehetőséget kapnak a könyvtári, tornatermi készleteik modernizálására - írják a közleményben.

A győztes csapatok iskolái 500, 250 és 125 ezer forintos nyeremény-utalványokkal gazdagodhatnak, míg a csapatok egyéni nyereményei között lesz drón, okosóra, tablet, videójáték és VR-szemüveg is.

„Egy alapvetően jól felszerelt iskolát is mindig tovább lehet fejleszteni. A megfelelő infrastruktúra, oktatási eszközök és játékok megléte, illetve azok korszerűsége időről időre felmerülő probléma. A K&H Vigyázz, kész, pénz! program létrehozásakor arra is törekszünk, hogy a pénzügyi tudás átadása mellett a tanulás körülményeit, valamint a fiatalok technológiához való közelségét is javítsuk; mégha digitális bennszülöttekről is beszélünk. Ahogy a mobilbankolás, úgy a drón, a VR szemüveg vagy a tablethasználat alapvetővé fognak válni a mindennapi életben, méghozzá rövid időn belül” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója.

A vetélkedőt nyolc éve szervezi meg a pénzintézet, amelyre 2018. január 19-ig fogadják a nevezéseket. 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés