hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismét az Uniomedia az év ügynöksége a Prizmán

9 arany, 15 ezüst, 19 bronz és 17 shortlistes elismeréssel zárult az idei Prizma Kreatív PR Díj, amelyeket tegnap este vettek át a pályázók az Ötkertben. Az Év PR-ügynöksége az Uniomedia Communications, az Év Megbízója pedig az OTP Bank lett.

hirdetés

A Prizma 2016 nyertesei

I. PROJEKTEK

Belső kommunikáció

BRONZ
Vigyázz, Kész, Pénz! K&H okoskáknak 
Pályázó: K&H Csoport
Társpályázó: LWp Kommunikáció, Event&More

ARANY
V17 - Új E.ON székház
Pályázó: E.ON
Társpályázó: Adamsky, 2Republic

Self-branding megoldások

BRONZ
CIB Bankomata BTL aktivitás mobilalkalmazás használatának támogatására
Pályázó: CIB Bank
Társpályázó: Saatchi & Saatchi

EZÜST
Gyógyszerészek Világnapja 2015
Pályázó: ACG Reklámügynökség
Megbízó: Hungaropharma

 

Kríziskommunikáció

BRONZ
OTP SZÉP kártya Válságkommunikáció
Pályázó: Café PR
Megbízó: OTP bank

 

Piaci bevezetés és újrabevezetés

ARANY
Nem mindenki irigy, aki sárga – a magyar Green Taxi piacbevezető kampánya
Pályázó: DeepInsight Creative Agency
Megbízó: Green Lite

 

CSR-megoldások

BRONZ
Lidl Egészségesen az iskolapadban! Kampány
Pályázó: Young and Partners
Megbízó: LIDL Magyarország

EZÜST
Sea Hero Quest / Game for Good
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

 

 

ARANY
Domestos – A fertőtlenítés csodái
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: Mindshare, PLANB Magyarország
Megbízó: UNILEVER Magyarország

 

 

Nonprofit kampányok

ARANY
A Magyar Vöröskereszt Országos Felsőoktatási Véradóversenyének merész kommunikációja
Pályázó: Well PR Ügynökség
Megbízó: Magyar Vöröskereszt

 

 

Esemény PR-kampánya

BRONZ
Budapest 2024 – Olimpia Napja (Fáklyás Futás, Szabadság-szobor megvilágítás és városi aktivitások a Budapest 2024 olimpiáért)
Pályázó: Human Telex Advertising & Event
Megbízó: Budapest 2024 Nonprofit Zrt.

 

EZÜST
Coca-Cola Pestébresztő
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: Person Magyarország
Megbízó: Coca-Cola Magyarország

 

Reputációmenedzsment és Issue Management

BRONZ
A magyar árpa útja
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: Bistro Reklámügynökség
Megbízó: HEINEKEN Hungária

 

EZÜST
Nem Dolgozhatsz örökké
Pályázó: Café PR
Társpályázó: Café Communications
Megbízó: OTP Önkéntes Nyugdíjpénztár

 

EZÜST
Domestos – A fertőtlenítés csodái
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: Mindshare, PLANB Magyarország
Megbízó: UNILEVER Magyarország

 

Szponzoráció

BRONZ
OTP Riaria
Pályázó: Mito Social
Megbízó: OTP Bank

 

Digitális PR-kampány

BRONZ
Bukottak
Pályázó: Mito
Megbízó: OTP Bank

 

BRONZ
UPC Anyák napi köszöntő
Pályázó: Next Wave Europe
Megbízó: UPC Magyarország 

 

EZÜST
OTP Riaria
Pályázó: Mito Social
Megbízó: OTP Bank

 

EZÜST
Magyar Telekom - Legyél Te is Informatikus!
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

 

PR-vezérelt integrált kampány

BRONZ
Milka Gyengédségposta

Pályázó: HPS Experience
Megbízó: Mondelez Hungária

 

BRONZ
Nem Dolgozhatsz örökké
Pályázó: Café PR
Társpályázó: Café Communications
Megbízó: OTP Önkéntes Nyugdíjpénztár

 

BRONZ
Ragaszkodj hozzá! - Hogyan tegyünk szerethetővé egy nőgyógyászati edukációs kampányt?
Pályázó: morpho
Megbízó: Richter Gedeon

 

EZÜST
Voltaren Szeniortánc
Pályázó: Progressive
Társpályázó: VIPR Kommunikációs Ügynökség
Megbízó: GlaxoSmithKline-Consumer

 

ARANY
Láthatóvá tettük a láthatatlant!
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Sanofi Pasteur

 

Employer Branding

EZÜST
Érj a karriered csúcsára az EY-jal! Tavaszi toborzó kampány kommunikációs támogatása
Pályázó: Merlin Communications
Megbízó: Ernst & Young Tanácsadó Kft.

 

EZÜST
Magyar Telekom - Legyél Te is Informatikus!
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

 

ARANY
Rajzolj robottal világrekord
Pályázó: Noguchi Porter Novelli
Megbízó: Ericsson Magyarország 

 

II. PR-ESZKÖZÖK

Esemény mint PR-eszköz

BRONZ
A magyar árpa útja – Soproni sör-rally
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: Bistro Reklámügynökség
Megbízó: HEINEKEN Hungária

 

EZÜST
Fusion Vízijóga-esemény kommunikációja
Pályázó: NeoNoir Kommunikációs Kft.
Társpályázó: Y&R
Megbízó: Danone

 

EZÜST
Bisztro25 - az ország legkisebb étterme
Pályázó: Roxer Kommunikációs Ügynökség
Megbízó: Electrolux Lehel

 

EZÜST
Láthatóvá tettük a láthatatlant!
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Sanofi Pasteur

 

ARANY
Zwack 225 - "Egy csepp siker" városi séta
Pályázó: ACG Reklámügynökség
Megbízó: Zwack Unicum

 

 III. SZEKTOR/IPARÁG

Sport, 2016 kiemelt kategóriája

BRONZ
Telekom Sport szponzoráció
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: DDB Reklámügynökség, MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

 

BRONZ
Budapest 2024 – Olimpia Napja (Fáklyás Futás, Szabadság-szobor megvilágítás és városi aktivitások a Budapest 2024 olimpiáért)
Pályázó: Human Telex Advertising & Event
Megbízó: Budapest 2024 Nonprofit Zrt.

 

EZÜST
OTP Riaria
Pályázó: Mito Social
Megbízó: OTP Bank

 

FMCG termékek

BRONZ
A magyar árpa útja
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: Bistro Reklámügynökség
Megbízó: HEINEKEN Hungária

 

 

Gyógyszerek és gyógyászati készítmények

BRONZ
Ne Rejtőzködj! Program - Non-branded témageneráló kampány a pikkelysömör lelki nehézségeiről és megoldásáról
Pályázó:Republic Group
Megbízó: Janssen-Cilag

 

EZÜST
Láthatóvá tettük a láthatatlant!
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Sanofi Pasteur

 

IT/Telekommunikáció

BRONZ
Sea Hero Quest / Game for Good

Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

 

BRONZ
UPC Anyák napi köszöntő
Pályázó: Next Wave Europe
Megbízó: UPC Magyarország

 

Közlekedés

ARANY
Nem mindenki irigy, aki sárga – a magyar Green Taxi piacbevezető kampánya
Pályázó: DeepInsight Creative Agency
Megbízó: Green Lite

 

Pénzügyi szolgáltatások

ARANY
Bukottak
Pályázó: Mito
Megbízó: OTP Bank

 

AZ ÉV PR-MEGOLDÁSA

A Magyar Vöröskereszt Országos Felsőoktatási Véradóversenyének merész kommunikációja
Pályázó: Well PR Ügynökség
Megbízó: Magyar Vöröskereszt

 

AZ ÉV MEGBÍZÓJA

OTP Bank

 

AZ ÉV PR-ÜGYNÖKSÉGE

Uniomedia Communications

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés