hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismét az Uniomedia az év ügynöksége a Prizmán

9 arany, 15 ezüst, 19 bronz és 17 shortlistes elismeréssel zárult az idei Prizma Kreatív PR Díj, amelyeket tegnap este vettek át a pályázók az Ötkertben. Az Év PR-ügynöksége az Uniomedia Communications, az Év Megbízója pedig az OTP Bank lett.

hirdetés

A Prizma 2016 nyertesei

I. PROJEKTEK

Belső kommunikáció

BRONZ
Vigyázz, Kész, Pénz! K&H okoskáknak 
Pályázó: K&H Csoport
Társpályázó: LWp Kommunikáció, Event&More

ARANY
V17 - Új E.ON székház
Pályázó: E.ON
Társpályázó: Adamsky, 2Republic

Self-branding megoldások

BRONZ
CIB Bankomata BTL aktivitás mobilalkalmazás használatának támogatására
Pályázó: CIB Bank
Társpályázó: Saatchi & Saatchi

EZÜST
Gyógyszerészek Világnapja 2015
Pályázó: ACG Reklámügynökség
Megbízó: Hungaropharma

 

Kríziskommunikáció

BRONZ
OTP SZÉP kártya Válságkommunikáció
Pályázó: Café PR
Megbízó: OTP bank

 

Piaci bevezetés és újrabevezetés

ARANY
Nem mindenki irigy, aki sárga – a magyar Green Taxi piacbevezető kampánya
Pályázó: DeepInsight Creative Agency
Megbízó: Green Lite

 

CSR-megoldások

BRONZ
Lidl Egészségesen az iskolapadban! Kampány
Pályázó: Young and Partners
Megbízó: LIDL Magyarország

EZÜST
Sea Hero Quest / Game for Good
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

 

 

ARANY
Domestos – A fertőtlenítés csodái
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: Mindshare, PLANB Magyarország
Megbízó: UNILEVER Magyarország

 

 

Nonprofit kampányok

ARANY
A Magyar Vöröskereszt Országos Felsőoktatási Véradóversenyének merész kommunikációja
Pályázó: Well PR Ügynökség
Megbízó: Magyar Vöröskereszt

 

 

Esemény PR-kampánya

BRONZ
Budapest 2024 – Olimpia Napja (Fáklyás Futás, Szabadság-szobor megvilágítás és városi aktivitások a Budapest 2024 olimpiáért)
Pályázó: Human Telex Advertising & Event
Megbízó: Budapest 2024 Nonprofit Zrt.

 

EZÜST
Coca-Cola Pestébresztő
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: Person Magyarország
Megbízó: Coca-Cola Magyarország

 

Reputációmenedzsment és Issue Management

BRONZ
A magyar árpa útja
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: Bistro Reklámügynökség
Megbízó: HEINEKEN Hungária

 

EZÜST
Nem Dolgozhatsz örökké
Pályázó: Café PR
Társpályázó: Café Communications
Megbízó: OTP Önkéntes Nyugdíjpénztár

 

EZÜST
Domestos – A fertőtlenítés csodái
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: Mindshare, PLANB Magyarország
Megbízó: UNILEVER Magyarország

 

Szponzoráció

BRONZ
OTP Riaria
Pályázó: Mito Social
Megbízó: OTP Bank

 

Digitális PR-kampány

BRONZ
Bukottak
Pályázó: Mito
Megbízó: OTP Bank

 

BRONZ
UPC Anyák napi köszöntő
Pályázó: Next Wave Europe
Megbízó: UPC Magyarország 

 

EZÜST
OTP Riaria
Pályázó: Mito Social
Megbízó: OTP Bank

 

EZÜST
Magyar Telekom - Legyél Te is Informatikus!
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

 

PR-vezérelt integrált kampány

BRONZ
Milka Gyengédségposta

Pályázó: HPS Experience
Megbízó: Mondelez Hungária

 

BRONZ
Nem Dolgozhatsz örökké
Pályázó: Café PR
Társpályázó: Café Communications
Megbízó: OTP Önkéntes Nyugdíjpénztár

 

BRONZ
Ragaszkodj hozzá! - Hogyan tegyünk szerethetővé egy nőgyógyászati edukációs kampányt?
Pályázó: morpho
Megbízó: Richter Gedeon

 

EZÜST
Voltaren Szeniortánc
Pályázó: Progressive
Társpályázó: VIPR Kommunikációs Ügynökség
Megbízó: GlaxoSmithKline-Consumer

 

ARANY
Láthatóvá tettük a láthatatlant!
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Sanofi Pasteur

 

Employer Branding

EZÜST
Érj a karriered csúcsára az EY-jal! Tavaszi toborzó kampány kommunikációs támogatása
Pályázó: Merlin Communications
Megbízó: Ernst & Young Tanácsadó Kft.

 

EZÜST
Magyar Telekom - Legyél Te is Informatikus!
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

 

ARANY
Rajzolj robottal világrekord
Pályázó: Noguchi Porter Novelli
Megbízó: Ericsson Magyarország 

 

II. PR-ESZKÖZÖK

Esemény mint PR-eszköz

BRONZ
A magyar árpa útja – Soproni sör-rally
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: Bistro Reklámügynökség
Megbízó: HEINEKEN Hungária

 

EZÜST
Fusion Vízijóga-esemény kommunikációja
Pályázó: NeoNoir Kommunikációs Kft.
Társpályázó: Y&R
Megbízó: Danone

 

EZÜST
Bisztro25 - az ország legkisebb étterme
Pályázó: Roxer Kommunikációs Ügynökség
Megbízó: Electrolux Lehel

 

EZÜST
Láthatóvá tettük a láthatatlant!
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Sanofi Pasteur

 

ARANY
Zwack 225 - "Egy csepp siker" városi séta
Pályázó: ACG Reklámügynökség
Megbízó: Zwack Unicum

 

 III. SZEKTOR/IPARÁG

Sport, 2016 kiemelt kategóriája

BRONZ
Telekom Sport szponzoráció
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: DDB Reklámügynökség, MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

 

BRONZ
Budapest 2024 – Olimpia Napja (Fáklyás Futás, Szabadság-szobor megvilágítás és városi aktivitások a Budapest 2024 olimpiáért)
Pályázó: Human Telex Advertising & Event
Megbízó: Budapest 2024 Nonprofit Zrt.

 

EZÜST
OTP Riaria
Pályázó: Mito Social
Megbízó: OTP Bank

 

FMCG termékek

BRONZ
A magyar árpa útja
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: Bistro Reklámügynökség
Megbízó: HEINEKEN Hungária

 

 

Gyógyszerek és gyógyászati készítmények

BRONZ
Ne Rejtőzködj! Program - Non-branded témageneráló kampány a pikkelysömör lelki nehézségeiről és megoldásáról
Pályázó:Republic Group
Megbízó: Janssen-Cilag

 

EZÜST
Láthatóvá tettük a láthatatlant!
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Sanofi Pasteur

 

IT/Telekommunikáció

BRONZ
Sea Hero Quest / Game for Good

Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

 

BRONZ
UPC Anyák napi köszöntő
Pályázó: Next Wave Europe
Megbízó: UPC Magyarország

 

Közlekedés

ARANY
Nem mindenki irigy, aki sárga – a magyar Green Taxi piacbevezető kampánya
Pályázó: DeepInsight Creative Agency
Megbízó: Green Lite

 

Pénzügyi szolgáltatások

ARANY
Bukottak
Pályázó: Mito
Megbízó: OTP Bank

 

AZ ÉV PR-MEGOLDÁSA

A Magyar Vöröskereszt Országos Felsőoktatási Véradóversenyének merész kommunikációja
Pályázó: Well PR Ügynökség
Megbízó: Magyar Vöröskereszt

 

AZ ÉV MEGBÍZÓJA

OTP Bank

 

AZ ÉV PR-ÜGYNÖKSÉGE

Uniomedia Communications

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Legismertebb művei közé tartozik a Süsü és A nagy ho-ho horgász.

Egy civil szervezet szinkronizált újra egy Jóbarátok és egy The Office epizódot, hogy felhívja a figyelmet a HIV-betegek stigmatizálására.

A Politicónak adott interjút a magyar adását újraindító szervezet elnöke.

Az ügynökség TikTok-rajongónak mondja magát, logikusnak tűnt, hogy új kreatívot is a platformon keressenek.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés