hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha már hiányzott Icuka, akkor a saját márkás rizsről szóló rapjét hallgasd meg

Icuka nagyon beadja a Pirosat.

hirdetés

A CBA nemrég vezette be és kezdte el forgalmazni sajátmárkás termékcsaládját Piros néven, a Doupla csapata pedig egy 360 fokos kampánnyal készül a kommunikációs feladatok ellátására.

Az ügynökség az online kommunikációs eszközök megtervezésétől kezdve a TVC-sorozat elkészítésén át egészen az extra online tartalmak forgatásáig magára vállalta a feladatokat a kampány során.

Az első reklámfilm már el is készült, az online felületeken pedig már néhány extra videóval is találkozhattak a nézők.

A CBA korábbi, nagysikerű reklámjainak főszereplője, Icuka ezúttal is feltűnik, csakhogy új szerepben Már a bevezetésnél rap-párbajra hívja ki a reklámfilmek vendégelőadóját, Varga Viktort.

Fotók a forgatásról (a képre kattintva galéria nyílik):

A TVC-t Madarász Isti rendezte, a teaser, werk, illetve egyéb online felületre szánt kiegészítő kisfilmeket pedig a Doupla csapata forgatta. A kampánystratégia szerint a piros betűs ünnepek szolgáltatnak majd alkalmat a Piros kommunikációjára.

„A Doupla számára izgalmas kihívást jelentenek az olyan integrált kampányok, amelyek során a csapat mind az offline, mind az online kommunikációs eszközökért felelősséggel tartozik” – árulta el Lőrincz Attila, a Doupla kreatívigazgatója.

„Kellően merész és kreatív koncepciót, ugyanakkor magabiztos stratégiai tudást és sokrétű digitális tapasztalatot vártunk a nyertes ügynökségtől, ezért döntöttünk úgy, hogy a Doupla csapatára bízzuk sajátmárkás termékcsaládunk bevezetésének kommunikációját” - mondta az eredményt kommentálva Dárdai Adrienn, a CBA marketingigazgatója.

Az első TVC március elején debütált, de a további kisfilmek előkészületei már most is folyamatosan zajlanak.

Alkotók

Ügyynökség: DOUPLA

Creative Director: Lőrincz Attila
Client Service Director: Braun Annamária
Head of Art: Vértessy Flóra
Szabó Fruzsina: Motion Desginer
Head of Copy / rapszöveg: Ónodi Lóránt
Copywriter: Fejér Etelka
Account Director: Habik Anna
Account Manager: Horváth Ildikó

Produkciós Cég: 235

Kozma Liza: Producer
Madarász Isti: Rendező
Balázs István Balázs: Operatőr
Kiss Dorka: Látványtervező
Hartyányi Krisz: Vágó
Kalotás Csaba: Zeneszerző

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés