hirdetés
hirdetés
hirdetés

Húszból nulla

Egyetlen, a médiaalkotmányhoz, illetve a médiát és a hírközlést szabályozó egyes törvényekhez érkezett ellenzéki módosító indítványt sem támogatott a parlament kulturális és sajtóbizottsága hétfői ülésén.

hirdetés

A kulturális bizottság a sajtószabadság és a médiatartalmak alapvető szabályairól szóló törvényjavaslathoz, vagyis a "médiaalkotmányhoz" érkezett húsz ellenzéki módosító indítvány egyikét sem támogatta.

A Jobbik részéről Novák Előd és Mirkóczki Ádám képviselők többek között a tervezet sajtónyilvánosságot érintő módosítását, valamint a médiatartalom-szolgáltatókra vonatkozó reklámadó kivetését javasolták. Az LMP részéről a Karácsony Gergely által előterjesztett indítványok többek között a szerkesztői felelősség konkrétabb definiálását, az újságírói tevékenység folyamán az informátor szélesebb körű védelmét célozták.

Nem támogatta a testület a médiát és a hírközlést szabályozó egyes törvényekhez érkezett ellenzéki módosító javaslatokat sem.

Az ülés napirendjén szerepelt az újonnan létrejött Közszolgálati Közalapítványon belüli Műsorszolgáltatói Támogató és Vagyonkezelő Alap kérdése is. Ez az alap kezelné a Magyar Rádió, a Magyar Televízió, a Duna Televízió és a Magyar Távirati Iroda vagyonának meghatározott részét. Az átcsoportosítást kezdeményező határozati javaslatot csak a kormánypárti képviselők támogatták.

Az Országos Rádió és Televízió Testület 2009. évi költségvetésének végrehajtásáról szóló törvényjavaslat főbb pontjait Babák Mihály fideszes országgyűlési képviselő adta elő az ülésen, az előterjesztést a kormánypárti képviselők mellett támogatta az MSZP is.

Novák Előd jobbikos bizottsági tag az ülésen kifogásolta, hogy egymás után háromszor is elmaradt az az általa elnökölt albizottság ülése, amely többek között a pártok médiabeli megjelenésének gyakoriságát és a Jobbik legutóbbi kampányreklámjának a közszolgálati médiumok általi visszautasítását tárgyalná. Az albizottság eddig meghirdetett három ülése mindig határozatképtelenség miatt maradt el. A képviselő szerint az albizottságot a kormánypárti képviselők „álláshalmozás” miatt nem látogatják.

Kiss Attila és Karvalics Ottó fideszes parlamenti képviselők az ülésen jelentették be: lemondanak albizottsági tagságukról. Több fideszes bizottsági tag is megjegyezte, Novák Előd képtelen megfelelő időpontot választani az albizottsági ülésre.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

 Megkezdődött a Kika üzletek átalakítása: októbertől új tulajdonosa, az XXXLutz nevét veszik fel a lánc magyarországi áruházai.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.