hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Huszadik születésnapját ünnepelte a Republic

Farsangi bulival egybekötött születésnapi partit rendezett a Republic Group. Az ügynökség ugyanis idén húsz éves, ennek apropóján a partiképek mellett a cég múltjáról is ejtünk néhány szót.

hirdetés

Beöltözött reklámosokkal és ügyfelekkel volt tele múlt héten a Republic Group belvárosi irodája. A huszadik születésnapját ünneplő ügynökség nem csak a jubileum miatt ünnepelt, arra is koccintottak, amiről már mi is beszámoltunk, hogy ők lettek a Branded Content Marketing Association Világszervezet közép-európai központja.

Szentesi Éva, a WMN főmunkatársa, Fenyvesi Zoltán, a Tiszta szívvel főszereplője, Fabricius Gábor, a Republic Group innovációs igazgatója, Ott Anna, a Zeitgeist Masterclass szerkesztője, a Hadik művészeti vezetője, D. Tóth Kriszta, a WMN alapító-főszerkesztője
További képekért kattintson!

A Republic Groupot 1997-ben alapította a filmrendezőként és íróként is ismert Fabricius Gábor, aki jelenleg az ügynökség innovációs igazgatója, a vezetőség további tagja Barna Tamás ügyvezető igazgató és Kollmann Áron, a 2Republic ügyvezetője. Nem csak ügynökségként, rendezvénysorozatok alapítójaként is ismertek a szakmában, a céghez fűződik a 2001-ben indult szakmai konferencia, a BrandFestival illetve a kommunikációs szakma határterületeit előtérbe helyező Budapest Zeitgeist.

Kotsis Kinga, a Republic Group client service igazgatója, Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója, Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója, Vándor Ágnes, a PPH Media ügyvezető igazgatója, Fabricius Gábor, a Republic Group innovációs igazgatója, Furák András, a Republic Group portfólióigazgatója
További képekért kattintson!

Díjak frontján a republicosok máig az OMD társügynökségeként 2000-ben elnyert Golden Media Lion díjukra a legbüszkébbek, de emellett egy ezüst és több bronz Effie-t is nyertek, illetve az Arany Pengén és a Kreatív által szervezett Hipnózis versenyen is kaptak díjakat a húsz év alatt.

Az elmúlt húsz évet ünneplő buliról készített képeinket a galériában tekinthetik meg, a képekre kattintva sok egyéb kép között böngészhetnek.

A Republic Group ünneplő csapata
További képekért kattintson!

Bujdosó Beáta Zita, Szórakozás rovat szerkesztő
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés