hirdetés
hirdetés
hirdetés

Huncut reklámtrükk miatt kaszálták el az Euro Creditet

A Gazdasági Versenyhivatal 2,4 millió forint bírságot szabott ki az Euro Creditre. A cég megtévesztő reklámot alkalmazott, amikor a potenciális üzletfeleknek úgy juttatta el szerződési ajánlatát, hogy azt a látszatott keltette, az egy már korábban megkötött szerződés alapján kibocsátott számla. 

hirdetés

Az Euro Credit a Sárgaoldalak.com internetes honlapon működtetett szakmai telefonkönyv ügyfélkörét szerette volna bővíteni, és 2008. szeptember 1. és 2009 júniusa között postai úton kereste meg azokat a vállalkozásokat, melyek lehetséges ügyfélként jöhettek szóba.

Az így kézbesített nyomtatványok formai kivitelezése olyan volt, mintha a címzettek - egy általuk megrendelt szolgáltatás teljesítését követően - kifizetendő számlát vettek volna kézhez, ugyanakkor tartalmuk alapján azok csupán az Euro Credit ajánlatát tartalmazták. A küldemények ugyan tartalmaztak tájékoztatást arról, hogy azok nem számlák, hanem ajánlatok, de ez az információ olyan kisméretű betűkkel volt megjelenítve, amelyet az olvasó nehezen észlelhetett.

A GVH nem vitatta, hogy az üzletfelektől is elvárható a hozzájuk érkező dokumentumok figyelmes elolvasása, ám a versenyhatóság álláspontja szerint ez nem menti fel az Euro Creditet az alól, hogy ne alkalmazzon megtévesztő reklámot.

A hivatal 2,4 millió forintnyi bírságot szabott ki a vállalkozásra és súlyosító körülményként értékelte a széles érintetti kör mellett a jogsértés időben elhúzódó jellegét is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés