hirdetés
hirdetés
hirdetés

HR-kampány a siketek és nagyothallók alkalmazásáért

Elindult a Siketek és Nagyothallok Országos SzövetségénekHR-kampánya, amelynek célja a munkaadók és szakemberek szemléletformálása, a nyitottság ösztönzése annak érdekében, hogy ne zárkózzanak el siket vagy nagyothalló személy alkalmazásától.

 

hirdetés

Kampánycél: 

A három TCR-film elsődleges célja a munkaadók, HR-munkatársak szemléletformálása, az előítéletek felszámolása, a nyitottság ösztönzése annak érdekében, hogy ne zárkózzanak el siket vagy nagyothalló személy alkalmazásától.

A társadalmilag felelős foglalkoztatás érték. Az elmúlt években a siket és nagyothalló személyek foglalkoztatása területén gyűjtött tapasztalatai alapján a SINOSZ tudja, hogy hallásállapottól függetlenül a képesség, tudás és tehetség számít egy állás betöltése során.

Kreatívkoncepció:

A három szpot egymásra épül, melynek szereplői valós személyek. Péter egy siket srác, Ági egy nagyothalló lány. A spotok saját élethelyzetükből táplálkoznak és a legfontosabb törekvés, hogy a hallásállapotukról a figyelem kizárólag az emberi kvalitásokra terelődjön. 

A kreatív koncepció fontos része volt az, hogy a szereplőket pozitívan, megnyerően mutassa be és bátran alkalmazza a képi humor eszközét is. 

A kampány fő üzenete:

A munkaadók és a toborzással, kiválasztással foglalkozó HR-szakemberek ne tartsanak a siket és nagyothalló jelentkezőktől, ne problémának kezeljék álláspályázatukat, mely gondolatot a kampányunk szlogenje is felerősíti: „Hívd be Te is állásinterjúra, hogy megismerd, milyen klassz ember!”

Érdekesség, behind the scenes:

A társadalmi célú reklámspotok főszereplői siket illetve nagyothalló valós személyek. Péter jelnyelven kommunikál. A forgatáson jelnyelvi tolmácsok segítették a kommunikációt a stáb tagjaival, amit minden résztvevő nyitottan fogadott. Az alkotók – reményeink szerint – jövőbeli filmes alkotómunkájukba is beépítik a forgatás során szerzett tapasztalataikat.

A SINOSZ egy nagy múlttal rendelkező érdekképviseleti szervezet, amely professzionálisan, a siket és nagyothallók számára akadálymentesen nyújtja szolgáltatásait. A SINOSZ kiépített egy célcsoport specifikus szolgáltatáscsomagot és egyedülálló módon működteti az első siket személyek számára egyenlő eséllyel használható állásportált, ahol jelnyelvi adaptációkkal teszi közzé az álláshirdetéseket.

A reklámok:

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: Siketek es Nagyothallók Országos Szövetsége

Szakértők: Habán Zsuzsa, Hangya Dóra, Németh Éva

Ügynökségek:

Reklámügynökség (atl, btl, digitális, stb.): Brand Avenue Kft.
Kreatívigazgató: Hargitai Lilla
Art director: Gosztom András
Szövegíró: Hargitai Lilla
Account: Horváth Ida

Médiaügynökség: Mező Erzsébet
Médiatervező: AdSol Media

Produkció:

Produkciós cég: H&H Filmprodukciós kft.
Producer: Lóránt Judit
Rendező: Hartung Attila
Operatőr: Deák Kristóf

Utómunka:

Vágó: Edőcs Bálint
Colorist: Tőtszegi Szilárd
VFX: Post Edison
Zene: Henri Gonzo

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés