hirdetés
hirdetés
hirdetés

Howard Gossage, a felelősségteljes reklámszakember

Ismerje meg a reklámszakma klasszikus korszakának legszimpatikusabb emberét, akit érdekelt a közönség, aki felelősen gondolkodott, aki úgy döntött 15 főnél nem lehet nagyobb az ügynöksége, ahol viszont rendszeresen voltak bulik a korszak meghatározó értelmiségi vendégeivel.

Reklámtörténeti Arcképcsarnok: 3.rész

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kovács Levente, a White Rabbit kreatívigazgatója
a szerző cikkei

Berta László, Saatchi & Saatchi, digitális vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Interjú a Nyomtassteis projektről, és arról, hogy létezhet-e a 21. században szamizdat.

A kommunikáció és média szakon adnak elő tartalmi fókuszú kommunikációról, natív hirdetésekről, influencerekről és hasonlókról.

Ha a tartalom a király, akkor micsoda az isten? A SAP Hybris nagygyűlésén fontos kérdésekkel szembesültünk.

Szabó Orsolya és Lengyel Richárd új pozícióban folytatják.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!