hirdetés
hirdetés
hirdetés

Howard Gossage, a felelősségteljes reklámszakember

Ismerje meg a reklámszakma klasszikus korszakának legszimpatikusabb emberét, akit érdekelt a közönség, aki felelősen gondolkodott, aki úgy döntött 15 főnél nem lehet nagyobb az ügynöksége, ahol viszont rendszeresen voltak bulik a korszak meghatározó értelmiségi vendégeivel.

Reklámtörténeti Arcképcsarnok: 3.rész

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kovács Levente, a White Rabbit kreatívigazgatója
a szerző cikkei

Berta László, Saatchi & Saatchi, digitális vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az ingyenesen letölthető TrendLabben hazai marketing- és kommunikációs szakemberek szedték össze a meghatározó trendeket, és szerepel benne a kaszinókapitalizmus szó.

Bodolai László, az Index alapítványának elnöke kérte fel a Magyar Hírlap volt főszerkesztőjét.

Az a közös bennük, hogy nagyon gyorsan úsznak, és egyikük sincs itt a Fina vb-n.

És a feliratos Comedy Central Extrának is. Utóbbit a szinkronizált Comedy Central Family váltja, míg a magyar zene az MTV-re költözik.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!