hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Howard Gossage, a felelősségteljes reklámszakember

Ismerje meg a reklámszakma klasszikus korszakának legszimpatikusabb emberét, akit érdekelt a közönség, aki felelősen gondolkodott, aki úgy döntött 15 főnél nem lehet nagyobb az ügynöksége, ahol viszont rendszeresen voltak bulik a korszak meghatározó értelmiségi vendégeivel.

Reklámtörténeti Arcképcsarnok: 3.rész

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kovács Levente, a White Rabbit kreatívigazgatója
a szerző cikkei

Berta László, Saatchi & Saatchi, digitális vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Park Center kereskedelmipark-portfólió választotta őket többkörös tenderen.

A márka a Mosolyfestők Alapítványt támogatja.

Az alsóbb szinteken még mindig jóval kevesebbet keresnek a férfiaknál.

Oknyomozó újságírókat és filmeseket hívnak mentorálni.

Az árösszehasonlító oldal arra mutat rá, hogy mindent leellenőrzünk az életünkben.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!