hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hosszabbít a Cannes Corporate Media & TV Awards

Még van pár hét nevezni a cégesvideó-bajnokságra.

hirdetés

Július 2-áig kitolták a Cannes Corporate Media & TV Awards nevezési határidejét. A vállalati videók, dokumentumfilmek és online média kategóriákban – ezen belül 42 alkategóriában – várják a munkákat.

„Az elmúlt években a nemzetközi versenynek egyre több magyar nyertese volt. Így a Magyar Állami Operaház, a Magyar Turizmus Zrt., a Greenroom Reklámügynökség, az Artificial Group, a McCann Budapest, a MOL Group valamint a Liszt Ferenc Zeneakadémia  is gazdagodhatott  a fesztivál delfin trófeáival” – emlékeztet a szervezők közleménye.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés