hirdetés
hirdetés
hirdetés

Horváth Éva domborodik a buszmegállókban

A Viasat3 csatornán hamarosan debütáló Éden Hotel sorozatot a műsorvezető 3D-s képével népszerűsítik a közterületen. Horváth Éva alig fedett teste a kék-piros szemüvegen át domborodik. 

hirdetés

Az Éden Hotel című sorozat március 7-én indul a Viasat3-on. A csatorna bevezetőkampányának része egy 3D-s közterületi megoldás: a plakáton Horváth Éva, a sorozat műsorvezetője alig fedett testtel csábítja a nézőket. Domborulatai a forgalmas helyek buszmegállóiban a plakáttal szemben lévő üvegre applikált kék-piros szemüvegben 3D-ben láthatók.

 

„Mivel az Éden Hotel egy vadonatúj formátum Magyarországon, ezért mindenképpen egyedülálló megoldásokkal szerettük volna megerősíteni a műsor klasszikus ATL kommunikációját, így úgy döntöttünk, hogy teret adunk az ügynökségeinknek, hogy extra elképzeléseik megvalósulhassanak” – nyilatkozta Dóczi Melinda, a Viasat marketingigazgatója.

Az Éden Hotel kampányán a Young & Rubicam dolgozik, az ügynökség tavaly tenderen nyerte el a megbízást. A plakát fotóját Nánási Pál készítette, a médiavásárlást a Maximize intézte. A plakátok gyártását és a felületet az EPA Média biztosította.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés