hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hogyan vásárolnak az emberek?

A Geomtery Global és a Kreatív közös konferenciát szervez a shopper-orientált kampánytervezésről. 

hirdetés

A november 11-i konferencia középpontjában a vásárlók döntéseinek útvonala áll, mely az elmúlt időben egyre több tényező befolyásol. A konferencia célja, hogy bemutassa azokat a hatékony kommunikációs módszereket, amelyekkel a fogyasztói döntéshez vezető út végigkísérhető, aminek a végén egy elégedett vásárló és egy sikeres márka áll. 

Amiről biztosan szó lesz:

  • Miért lehet hasznos a viselkedéstudomány a hirdetők számára? Milyen lehetőségeket tartogat a behavioral marketing?
  • Mekkora súlya van egy márka történetének a digitális világban? Ez pénzben kifejezhető?
  • Márkaépítés a XXI. Században – Mi változott meg? Hogyan érdemes belefogni?
  • Hogyan érthetjük meg a fogyasztó döntését, hogyan segít ebben a journey, a vásárló útjának ismerete és milyen stratégiát érdemes eköré építeni?
  • Milyen szerepe van a vállalati reputáció menedzsmentnek a fogyasztó döntésében?
  • Meghívott vendégeink a közép-kelet európai régió meghatározó kommunikációs szakemberei, különös tekintettel Magyarországra, Szlovákiára, Csehországra, Romániára, Ausztriára és Lengyelországra.

A konferencia külföldi előadói:  

 

  • Brian McCartert (Head of Planning, EAME, Ogilvy & Mather),
  • Jez Groomot (#ogilvychange CEO),
  • Michael Frohlich (Ogilvy Public Relations UK CEO / EAME COO),
  • Simone Rattit, (Geometry Global Senior Innovation Manager),
  • Jason Carmelt, (Global SVP, Marketing Sciences, Possible),
  • Petra Průšovát, (Managing Director Central Europe, Millward Brown).
  • A konferencia hivatalos nyelve az angol, a helyszíne a Tesla Budapest.

 

Bővebb információ itt >>> 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés