hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hogyan vásárolnak az emberek?

A Geomtery Global és a Kreatív közös konferenciát szervez a shopper-orientált kampánytervezésről. 

hirdetés

A november 11-i konferencia középpontjában a vásárlók döntéseinek útvonala áll, mely az elmúlt időben egyre több tényező befolyásol. A konferencia célja, hogy bemutassa azokat a hatékony kommunikációs módszereket, amelyekkel a fogyasztói döntéshez vezető út végigkísérhető, aminek a végén egy elégedett vásárló és egy sikeres márka áll. 

Amiről biztosan szó lesz:

  • Miért lehet hasznos a viselkedéstudomány a hirdetők számára? Milyen lehetőségeket tartogat a behavioral marketing?
  • Mekkora súlya van egy márka történetének a digitális világban? Ez pénzben kifejezhető?
  • Márkaépítés a XXI. Században – Mi változott meg? Hogyan érdemes belefogni?
  • Hogyan érthetjük meg a fogyasztó döntését, hogyan segít ebben a journey, a vásárló útjának ismerete és milyen stratégiát érdemes eköré építeni?
  • Milyen szerepe van a vállalati reputáció menedzsmentnek a fogyasztó döntésében?
  • Meghívott vendégeink a közép-kelet európai régió meghatározó kommunikációs szakemberei, különös tekintettel Magyarországra, Szlovákiára, Csehországra, Romániára, Ausztriára és Lengyelországra.

A konferencia külföldi előadói:  

 

  • Brian McCartert (Head of Planning, EAME, Ogilvy & Mather),
  • Jez Groomot (#ogilvychange CEO),
  • Michael Frohlich (Ogilvy Public Relations UK CEO / EAME COO),
  • Simone Rattit, (Geometry Global Senior Innovation Manager),
  • Jason Carmelt, (Global SVP, Marketing Sciences, Possible),
  • Petra Průšovát, (Managing Director Central Europe, Millward Brown).
  • A konferencia hivatalos nyelve az angol, a helyszíne a Tesla Budapest.

 

Bővebb információ itt >>> 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés