hirdetés
hirdetés
hirdetés

Területfoglalás

Hogyan nyernek közbeszerzési tendert a Group M cégek?

Feltűnően jól szerepelnek állami közbeszerzési pályázatokon egyes, a Group M nevű médiaügynökségi csoporthoz tartozó cégek. A konkurencia összehangolt tevékenységet sejt, az érintett cégek szerint ők csak kihasználják a lehetőségeket.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Boldog díjazottak, ölelkező kreatívok, minden, ami egy díjátadóhoz dukál.

6 milliárd körüli reklámbevételt kezel továbbra is a Media Services Company.

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
a kartellezés egymástól független cégek versenysértő megállapodásait jelenti (például a magyar versenytörvény betűje szerint), a groupm cégek pedig pont hogy nem
függetlenek.
#
Csak csendben és halkan kérdezem, mert nem értek hozzá: két pályázónak azonos a telephelye, közös a recepciója, átfedés van a cégvezetői karban, azt nem
"kartellezésnek" hívják, ami ellen a GVH-nak hivatalból fel kellene lépni?
Nekem az jött le a cikkből, hogy a Group M minden tagjának azonos a külföldi tulajdonosa. Ha ez igaz, akkor ezek egy tenderben hogy lesznek versenytársak? Mint a sakkozó,
aki önmaga ellen játszik? Közbeszerzés-közbeszerzés, Te csodás!!
#
Gratulálok a cikkhez! Nagyon sok hasonlóra van szükség. Sajnos a kommunikációs szakma etikája hűen tükrözi az ország állapotát.
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés