hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hogyan ne kerüljön az ittas vezetéses hír mellé sörreklám

A Gemius és a Neticle áprilistól elérhető márkabiztonság szolgáltatása a hirdetéselhelyezéseket automatikus szövegelemzéssel teszi biztonságosabbá.

hirdetés

„Árvízről szóló hír mellé ásványvíz hirdetés, ittas vezetés okozta baleset mellé sörreklám vagy épp bundagyanú mellé sportfogadás. Ezek és a hasonló esetek automatikusan elkerülhetők az új megoldással” – írja Gemius tanácsadó és a Neticle szövegelemző cég brand safety-rendszerével kapcsolatban. 

A Neticle emberi pontosságú, automatikus szöveg- és médiaelemző eszközei segítségével ki tudja számolni bármilyen tartalomra vonatkozóan, hogy mellette a szóban forgó brand számára kockázatos-e hirdetést elhelyezni, és ha igen, mennyire. A másodperc törtrésze alatt automatikusan lezajló folyamatban minden tartalom pontszámot kap: az adott helyre hirdetést elhelyezni csak egy bizonyos pontszám alatt lesz javasolt, azaz brand safe. Ezt teszi lehetővé a Gemius hirdetési keretrendszere.

A pontszám kalkulálásakor a Neticle rovatok szerinti médiakategorizálást és általános sentiment elemzést is készít, emellett külön figyelmet kap az erőszakos, a gyűlöletkeltő és a felnőtt tartalom szűrése. A rendszer sok ezer, magyar nyelvű médiatartalom alapján létrehozott, rengeteg kifejezésből álló könyvtárral dolgozik, ami folyamatosan tanul, frissül. 

„A folyamat végén a márkafelelősök, márkamenedzserek kezében van a döntés, hogy a hirdetéseiket hogyan helyezik el. A fejlesztés során azoknak a marketingszakembereknek szerettünk volna új, hatékony eszközt készíteni, akik ezeket a szakértői döntéseket sok ezer, naponta frissülő adattal is szeretnék megtámogatni” – emelte ki Szekeres Péter, a Neticle Zrt. társalapítója és ügyvezetője.

„Így a hirdetők a célcsoport elérés (on target reach), a láthatóság (viewability) és a hirdetési csalások (fraud) mellett egy újabb fontos problémájukat tudják a Gemius támogatásával megoldani a szokásosan magas szintű, rugalmas keretek közt” – tette hozzá Ambruszter Géza, a Gemius Hungary Kft. cégvezetője.

A termék egyik tesztelése: 500 hírportál főoldali lead elemzésében így oszlottak meg a problémás tartalmak (nagyításért katt a képre!)

A Dot Creative is fejlesztett hasonló brand safety-rendszert

A szintén Neticle-lel közösen fejlesztett Syntax nevű szoftver volt az első magyar brand safety-rendszer, ami az összes magyar nyelven megjelenő cikket szűri, 12 kategória mentén. A Dot tesztelte is a Sytanxot, ami szerint márkabiztonság terén a kormánybarát portálok teljesítenek a legrosszabbul. A rendszer idén a Best.neten különdíjat is kapott.

Nyitókép: 123rf.com

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés