hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hogyan lett a mobilunkból az új személyink?

Október 18-án hatodik alkalommal rendezik meg a Mobile Hungary konferenciát, az idei év jelmondata a „Kezedben az életed!”, amely mobilunkkal való szoros kapcsolatunkra utal.

hirdetés

"A rendezvény célja, hogy bemutassa a legújabb mobil technológiai trendeket, és fintech innovációkat, melyek jelentős hatással vannak a gazdaság, a kereskedelem és a kommunikáció iparágára. Az idei konferencia arra fog fókuszálni, hogy hol jelenik meg a különbség a mobil és a web között" - írják a közleményben.

Idéznek egy kutatást is, miszerint ma már alig 44 másodpercig bírjuk anélkül, hogy ne nyúljunk hozzá az okostelefonunkhoz, ez a FOMO (Fear of Missing Out) jelensége. „Szelfizünk, mozgunk a való világban és a virtuális térben is egyszerre, sokdimenziós nyomokat hagyva magunk mögött, tehát mondhatjuk azt, hogy kezünkben az életünk. A mobilunk egyben a történetírónkká is vált. Ha akarjuk, ha nem. Mostantól a mobilunk már valamilyen mértékben egyéni chipünkké, személyazonossági kártyánkká is válik. Mostanra már összenőttünk vele, már mindent elárul rólunk.” – mondta Csermely Ákos, a Mobile Hungary konferencia tulajdonosa.

A szervezők több mint 500-600 fő részvételére számítanak az idei eseményen, a konferenciát edukációs workshopnak is nevezik: a magyar piac sajátosságainak figyelembevételével sok esettanulmányra, gyakorlati példára  lehet számítani. Lesz GDPR-workshop is, illetve úgynevezett vita-eseményt szerveznek, ahol a házigazdák egyúttal az opponensi szerepet is betöltve, kérdezősködnek majd az előadóktól.

Mi lesz a négy teremben?

A mobil reklám teremben arról lesz, hogy mi a különbség a mobil, mint média, és mint marketing eszköz között. A mobil kereskedelem témában a legújabb mobilon történő kereskedelmi témákról és trendekről lesz szó. A mobil fintech megoldások keretében megismerkedhetnek a résztvevők a legújabb okoseszköz fintech megoldásokkal és a kriptovaluták csodálatos világával. A mobilon történő szórakozás keretében szó lesz a szélessávú mobil szórakoztatásról és az esport mobilon történő fogyasztásáról is - derült még ki, még bővebben erre.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés