hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hogyan kerülhet be a Kreatívba?

Naponta merül fel a kérdés sok olvasónkban, hogy mi módon lehet elérni, hogy a Kreatív írjon cégükről, róluk. Az alábbiakban elmondjuk, hogyan működik a szerkesztőség, miből lesz cikk és miből nem.

hirdetés

Alapvetések:

1.
A Kreatív egy médiacég (Professional Publishing Hungary) egyik médiaterméke. Médiacégként működünk, azaz bevételeinket az olvasói/fogyasztói érdeklődésnek köszönhetjük. A Kreatív olvasóinak egy része előfizető, vagyis fizetni is hajlandó a Kreatív cikkeiért (az online archívum használata fizetős és a nyomtatott magazin), az olvasók másik része pedig a figyelmével tüntet ki minket. Ezért az olvasói figyelemért vásárolnak hirdetést a hirdetők.

2.
A Kreatívnál a szerkesztőségi tartalom és a hirdetési tartalom nem mosódik össze. Ez a professzionális médiamodellnek köszönhető. Azt jelenti, hogy amennyiben egy tetszőleges tartalom kizárólag azért jön létre, hogy egy cég vagy szakmai szervezet kommunikációs céljait kiszolgálja, akkor erről az olvasókat tájékoztatjuk. Azon cikkek, amelyek bevezetője mellett és a cikk végén nem szerepel ilyen megkülönböztető jelzés (x), azok azért kerülnek ki az oldalra, mert a szerkesztőség azt gondolta, hogy az olvasókat érdekelheti az adott tartalom.

3.
A Kreatív szerkesztősége nyitott és segítőkész emberekből áll. Éppen ezért bármilyen problémával, kérdéssel, észrevétellel keressenek meg minket e-mailben, telefonon, vagy személyesen. Az elérhetőségek itt találhatók.

 

Hogyan lehet bekerülni a szerkesztőségi tartalomba?

Küldjön közleményt! Miről? Minden olyan önt vagy cégét érintő történésről, ami ön szerint a kommunikációs szakmai nyilvánosságot érdekelheti. Példák: tendert írnak ki, ügyfelet szereznek, új nagyobb kampányt indítanak, új vezető érkezik, stb. Érdemes alaposan átnézni a Kreatív híreit, hogy megismerjék nagyjából milyen típusú híreket teszünk közzé! IDE KELL KÜLDENI A KÖZLEMÉNYEKET >>> This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Mi lesz a közleményekkel? A közleményeket a Kreatív napi hírszerkesztői nézik át, és hírérték alapján döntenek arról, miből lesz hír. (A hírértékről később bővebben!)

 

Írjon véleményt! Történt valami a kommunikációs iparban, ami mellett nem lehet elmenni szó nélkül? Ön a kommunikációs iparban tevékenykedik és van az adott dologról markáns véleménye? Írja meg pár sorban, vázlatosan, hogy miről írna!

Mi lesz a véleményekkel? A beérkezett véleményvázlatokat a hírszerkesztők elolvassák, és a tartalom érdekessége, fontossága alapján döntenek arról, publikálnánk-e az anyagot. A döntésről a szerzőt tájékoztatjuk, ha a válasz igen, a beérkezett publicisztikát szerkesztjük, a szerzővel egyeztetjük, majd publikáljuk.

 

Írjon témajavaslatot! Fontos reklámos, médiás, marketinges trendet lát? Visszaélésekkel találkozott? Egy megbízó rendszeresen ellopja az ötleteit? Találkozott egy érdekes és ügyes nemzetközi hírű magyar céggel, amelyről még soha, senki nem hallott? Ismer egy rendkívül érdekes, sokoldalú embert a szakmában, aki pozitív példa lehet mindenki számára? Írja meg!

Mi lesz a témajavaslatokkal? A témajavaslatokat a szerkesztőségi megbeszéléseken átgondoljuk, amennyiben a feldolgozás mellett döntünk, akkor egyik szerzőnk újságírói módszerekkel feldolgozza a történetet. Ez azt jelenti, hogy az érintettekkel információszerzés célból beszélget, kutat, majd megírja a cikket.

 

Mitől van valaminek hírértéke?

A hírértéknek számos definíciója létezik. A legegyszerűbben úgy döntheti el, hogy az ön által megjelentetni kívánt anyagnak mekkora a hírértéke, hogy az alábbi kérdést teszi fel magának:

Kinek fontosabb, hogy az adott információ megjelenjen: nekem, az információ kibocsájtójának vagy a kommunikációs szakmai nyilvánosságnak?

 >>> Ha az információ közzététele a befogadóknak, azaz a kommunikációs szakmai nyilvánosságának fontosabb, akkor az információ HÍR.

>>> Ha az információ közzététele a kommunikátornak, azaz az infó kibocsájtójának fontosabb, akkor az inkább HIRDETÉS. Ebben az esetben a Kreatív hirdetési részlegét keresse! Itt >>> This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

A hírértéket befolyásoló tényezők:

  • Az események aktualitása és meglepő ereje
  • Az eseménynek tematikai keretbe helyezhetősége
  • Az eseményben résztvevők ismertsége és befolyása
  • Az esemény által okozott konfliktus, kár, vagy normasértés foka
  • Geográfiai vagy kulturális közelség

 

További érdekességek

Kik a Kreatív olvasói?
A kommunikációs szakmában dolgozók, azaz reklámosok, médiások, pr-esek és marketingesek, illetve azok, akik ezen szakterületek valamelyikében szeretnének elhelyezkedni vagy csak egyszerűen érdeklődnek a reklám, a média és a marketing különös világa iránt.

Mennyien olvassák a Kreatívot?
A Kreatív online felületére naponta 6-10 ezer ember látogat. A Kreatív Online hírlevelet naponta 13 ezer címre küldjük ki. A nyomtatott magazin havonta egyszer 5000 példányban jelenik meg. A Kreatív Facebook-oldalának jelenleg 32000 rajongója van. 

Kik írják a Kreatívot?
A Kreatív szerkesztőségében öt belsős és több külsős újságíró dolgozik.

AZ IMPRESSZUMOT ITT TALÁLJA  >>>>>

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 21.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.