hirdetés

Hogyan jutottunk a popótotótól a tudatos apák magazinjáig?

A magyar Playboy címlapján egy női mellen filozofál Európa jövőjéről, az Apa magazin pedig arról értekezik, szabad-e meztelenül mutatkoznunk a gyerek előtt. Úgy tűnik, a magyar férfimagazin-piac végleg felnőtt, és a 2000-es évek elejét jellemző felhőtlen lazaságot felváltotta a komolyság. De mi is történt azóta, hogy az FHM és a CKM eltűnt a gimis padokból, és mennyire olvasnak ma másképp a férfiak online és printszöveget?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Akár 30 százalékos visszaesés is jöhet 2020-ban.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

Igény szerint hűt vagy fűt, az ideális hőmérsékletet alkalmazással állíthatjuk be.

Az egyik Dreher Antalt, a másik egy söröskocsit ábrázol.

Harminckilenc magyar fotográfus instagramra feltöltött munkáiból állít össze digitális és valódi tárlatot a Capa Központ. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!