hirdetés

Hogyan jutottunk a popótotótól a tudatos apák magazinjáig?

A magyar Playboy címlapján egy női mellen filozofál Európa jövőjéről, az Apa magazin pedig arról értekezik, szabad-e meztelenül mutatkoznunk a gyerek előtt. Úgy tűnik, a magyar férfimagazin-piac végleg felnőtt, és a 2000-es évek elejét jellemző felhőtlen lazaságot felváltotta a komolyság. De mi is történt azóta, hogy az FHM és a CKM eltűnt a gimis padokból, és mennyire olvasnak ma másképp a férfiak online és printszöveget?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Grammy-díjas producer, híres youtuber, és Jim Jarmusch-sal együtt dolgozó zenész is vendégként érkezik a DEX-re.

Egyúttal ezen az eseményen mutatkozik be a Kreatív január-februári lapszáma, ahol bemutatjuk a legsikeresebb ügynökségeket és kampányokat is.

Varga Ákos A világítótorony stílusában vágta újra Az utolsó jedik jeleneteit.

Két év után kapott ismét tévéreklámot az ár-összehasonlító oldal.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!