hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hogy zajlik le egy találkozó anya és fia között, ha mindössze három percük van?

Nagyon meghatóan. A iPhone X reklámjában egy darab mobiltelefon se tűnik fel. 

hirdetés

A megtörtént eseményeken alapuló kisfilm főszereplője egy kínai kalauznő, aki a dél-kínai Nanning és az észak-kínai Harbin között járó expresszvonaton dolgozik. A kalauznő évek óta a kínai újév alatt is szolgálatban van, a kisfiát emiatt csak egy röpke, háromperces találkozó erejéig tudja köszönteni az egyik állomáson.

A film így is megható lenne, de ami sokkal erősebbé teszi az az, hogy a találkozó, és az azt megelőző anyai gondolatok, majd a kisfiú reakciója nagyon őszintére sikerültek. De vonatéletképek miatt is érdemes megnézni.

A hétperces kisfilm érdekessége még, azonkívül, hogy egy iPhone X-szel forgatták, hogy egyetlen iPhone X sem szerepel benne, sőt, mintha egyetlen mobil sem. 

Innen.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Független Médiaközpont felhívására március 11-ig lehet jelentkezni.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

Összesen három kereskedelmi médiaszolgáltató jelezte a NVB-nél, hogy politikai reklámot is sugárna.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés