hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hogy gondolkoznak a fiatalok?

TEDxYouth néven november 20-án szervez konferenciát a HVG és a Magyar Telekom. A találkozón fiatal előadók olyan területeket érintenek, mint a kreativitás, innováció, vagy társadalmi szemléletváltás.

hirdetés

A HVG Kiadó, együttműködésben a Magyar Telekommal, megrendezi az első magyar TEDx Youth konferenciát Budapesten. A TED szellemiségében és támogatásával szerveződő eseményen a szó azoké a fiataloké, akikre érdemes odafigyelni, mert innovatív, friss, újító ötleteikkel és újszerű nézőpontjukkal nemcsak a kortársaik közül tűnnek ki, hanem mondanivalójuk van a világ számára.

A középiskolás, egyetemista fiatalok előadásaiban különböző területeket érintenek: kreativitást, innovációt, társadalmi szemléletváltást, vállakozás- és webfejlesztést, valamint sport és különböző művészeteket. Az előadókról itt olvashat bővebben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés