hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hodor és az Agymenők Amyje is a Sodastream új szpotjában

A műanyag palackok ellen kampányol a SodaStream szódagépgyártó a reklámjában.

hirdetés

 A történet szerint Mayim Bialik – az Agymenők sorozat egyik szereplője - egy múzeumban mesél a gyerekeknek erről a régen élt fajról, melynek a Trónok harcából Hodorként ismert Kristian Nairn a vezetője.

A Homoschlepiens csakis palackozott vizet ivott, hiába vette körül számos tó és forrás.  „Ennek semmi értelme! Idióták voltak” – hangzik a gyerekek reakciója. A SodaStream kiáll a környezetvédelem mellett és igyekszik csökkenteni a káros műanyagpalackok számát. Mayim Bialik szerint „a palackoknak már rég múzeumban lenne a helyük.” Maga a reklám egyébként nem valami erős, de az üzenet hasznos, hiszen A PET-palackok elképesztően környezetszennyezőek.. Annál a pontnál azért mosolyogtunk, amikor a színésznő a Sodastream műanyag palackjával a kezében mosolyog megvetően a műanyag flakonból ivó "ősembereken".

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés