hirdetés
hirdetés
hirdetés

HM - két évre szóló megbízást adott

A Honvédelmi Minisztérium (HM) Zrínyi Kommunikációs Szolgáltató Kht. három pályázó közül kiválasztotta a rendezvényszervezési, médiavásárlási, valamint bellow-the-line kommunikációs eszközök beszerzése kiírt tender győztesét - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.

hirdetés

A Sensation Event Marketing dolgozhat a HM-nek, miután a legelőnyösebb ajánlatot adva megnyerte a kht. tenderét. Az augusztus végén kiírt közbeszerzési eljáráson a győztesen kívül még két cég - a Gála Party Service és a Nexus - indult.

A pályázóknak egy mintafeladatot kellett megoldaniuk, melynek témája az évente megrendezett Honvédelmi Nap volt. 

A Sensation feladata rendezvényszervezés, médiavásárlás, valamint BTL-eszközök beszerzése lesz, az ügynökség megbízása november 1-jétől 2009 november 1-ig szól. A minisztérium a feladatokra 120 millió forint keretösszeget határozott meg.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés