Hivatásuk: inspirálók

A megfelelni akarásról, a minőségi kapcsolatokról és az útkeresés tanácstalanságáról is beszélgettünk Barta Nikolettel és Major Zoltánnal, akik csapatukkal középiskolásokat motiválnak arra, hogyan találják meg saját álommelójukat. Jó arcokat kerestünk a Coca Colával, most egy helyen kettőt is találtunk. Ismerjétek meg az Így dolgozunk mi társalapítóit.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

30 százalékkal költött tavaly az állam a tévétársaságnál, mint 2019-ben.

Kampányt indít a főváros, hogy megmutassa: a járvány, a gazdasági válság és a kormányzati megszorítások ellenére is kitart.

A full-service ügynökséghez a Benu közterületi foglalásai és a Maresi közösségi médiás kommunikációja került. 

Nézzetek be a többi közt a Vodafone, a Dreher, a rendőrség, a Müpa és a Netpincér kampányai mögé, és kérdezzetek online!

Korábban a média, a diplomácia és a nemzetközi oktatás területén is dolgozó Balázs Kata tölti be a posztot.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!