hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hivatalosan is Andy Vajnáé a Lapcom

Az Avalue Befektetési Kft., az AV Investments leányvállalata ma bejelentette, hogy lezárta a Lapcom Zrt. megvásárlására irányuló tranzakciót. 

hirdetés

Az eladó Radio Bridge Media Holdings Ltd. a Lapcom Zrt. részvényeinek 100 százalékának eladására vonatkozó megállapodást szeptemberben írta alá az Avalue Befektetési Kft.-vel. A tranzakció zárásához minden szükséges a jogszabályokban meghatározott hatósági jóváhagyás megtörtént: első körben az NMHH Médiatanácsa adta meg a szakhatósági hozzájárulást, majd a Gazdasági Versenyhivatal is jóváhagyta az egyesülést, igaz, ez utóbbit kötötte a médiatanácsi döntés.

Az Avalue közleményében olvasható: a cég célja, hogy "a Lapcomhoz tartozó újságokat és online kiadványokat tovább fejlessze, valamint a kibővült médiaportfólió az együttműködési lehetőségek kiaknázásával, innovatív termékek fejlesztésével, digitális platformok erősítésével továbbra is érteket teremtsen helyi és országos fogyasztóinak valamint hirdetőinek". 

A Lapcom és kiadványai tehát hivatalosan is kormányközeli kézbe kerültek, ezzel lényegében a teljes vidéki lappiac a kormánypárti kommunikáció szócsöve lett (nehezen tudjuk elképzelni, hogy a Délmagyarország és a Kisalföld a korábbi, meglehetősen ellenzéki retorikáját fenntarthatja), illetve a Riposton és a Lokálon kívül újabb bulvárlappal is bővült a Fidesz. A következő lépés a menedzsment és a nem együttműködő újságírók, szerkesztők lecserélése, illetve azok önként távozása lesz, amely a következő napokban várható, hogy el fog indulni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.