hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hivatalos magyarországi slágerlistát indít a Youtube a legnépszerűbb zenékről

A legnépszerűbb számokat, videókat összegző lista hetente, az új zenék szereplését követő lista naponta frissül.

hirdetés

Magyarországon is elérhető lesz a YouTube Slágerlisták szolgáltatása, amelyek a legnépszerűbb zeneszámok, előadók, zenei videók és felkapott videók ranglistáit tartalmazza.

“A most már itthon is elérhető YouTube Slágerlisták a magyar felhasználók szokásait tükrözik függetlenül a feliratkozók számától vagy az értékesítési adatoktól, ezért rendkívül gyorsan megmutatják, kik és mik a legújabb kedvencek.” - mondta Kovács Péter, a YouTube hazai felelőse.

Forrás: Youtube
Forrás: Youtube

Négy különböző YouTube slágerlistát lehet majd böngészni, a listák hetente frissülnek, kivéve a “Felkapott” slágerlistát, amely naponta többször is új adatokkal szolgál.

  • A „Legnépszerűbb zeneszámok slágerlista kiemeli, hogy hány megtekintést ért el egy zeneszám a YouTube-on. A megtekintésszámot a rendszer az adott zeneszám összes hivatalos verziója által elért megtekintésszámot összesítve számítja ki (beleértve a hivatalos zenei videót, a hivatalos zeneszámot tartalmazó, felhasználók által készített videókat, valamint a dalszövegvideókat).
  • A “Legnépszerűbb előadók slágerlistája a hét legnagyobb hatású előadóit gyűjti össze. Az előadók kiemelése az összes megjelent lemezük által elért teljes megtekintésszám alapján történik – beleértve a hivatalos zenei videókat, a hivatalos zeneszámot tartalmazó, felhasználók által készített videókat, a hivatalos élő előadásokat, a remixeket, a dalszövegvideókat, az albumon megjelent zeneszámokat, valamint az együttműködéseket.
  • A Legnépszerűbb zenei videók”slágerlistája a zenei videók nyújtotta élményt ismeri el a YouTube-on, és kiemeli a platformon legnézettebb hivatalos zenei videókat.
  • A “Felkapott” videók slágerlistája eltérően a többitől, napi szinten többször is frissül, hiszen célja kiemelni a felhasználók által legkedveltebb és legnézettebb új zenéket, így azonnali pillanatképet ad arról, hogy mi mozgatja meg a felhasználókat.

További részletek a YouTube Charts listáinak számítási metodikájáról.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés