hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hitchcocki megoldás a Béres Porcerő reklámjában

A Béres Porcerő új filmje a „Vertigo” munkacímet kapta, mivel egy filmes effekt, a vertigo, másik nevén a dolly-zoom segítségével mutatja be a termék fő insight-ját, miszerint "nem érdemes megvárni, amíg a hétköznapi mozdulatok is, mint a lépcsőn felmenetel elérhetetlen távolságba kerülnek" - olvasható a Béres ügynöksége, a Well által küldött közleményben.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A márkáknak is a hamar az egyik kedvenc üzenettovábbító eszköze lett. Listáztuk a legjobbakat. 

Heinrich Pecina felügyelőbizottsági tag lett kiadóban, míg bizalmasa, Kálmán kétszeres ügyvezető. 

A Magyarország, szeretlek! vetélkedőnek lesz az egyik csapatkapitánya. 

Igazából nem mér semmit, csak a focicsapatokat ismeri, de azokat elég jól.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Deloitte Magyarország idén 17. alkalommal hirdeti meg.

A Sziget egyik kiemelt partnere volt a cég.

Szerinte a Bors bulvárlap egész egyszerűen nem írt igazat.

A Hypo-ügyben vallott bűntársaira az osztrák bíróságon.

Pontosítani kellett a pályázati felhívást.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés