hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hitchcocki megoldás a Béres Porcerő reklámjában

A Béres Porcerő új filmje a „Vertigo” munkacímet kapta, mivel egy filmes effekt, a vertigo, másik nevén a dolly-zoom segítségével mutatja be a termék fő insight-ját, miszerint "nem érdemes megvárni, amíg a hétköznapi mozdulatok is, mint a lépcsőn felmenetel elérhetetlen távolságba kerülnek" - olvasható a Béres ügynöksége, a Well által küldött közleményben.

hirdetés

A Wellnek ez a második filmje, amit a Béressel együtt készítettek. Az előző, az új platformot indító imagefilm volt, melyben a Béres család is szerepet kapott az egyik jelenetben, valamint dr. Béres József adta a hangját a narrációhoz, amellyel erősíteni kívánták az „A nevünket adjuk az egészséghez” üzenetet.

"Olyan filmet akartunk készíteni, amely mindenben megfelel a Béres világának és értékeinek, mégis kissé más hangulatban közelíti meg a Béres Porcerő készítmény kommunikációját, mint a jelenleg futó, konkurens filmek - mondta Hevesi László, a Well kreatívigazgatója.  

"A Béres Porcerő márkával egy igen aktív piacon törekszünk megőrizni a piacvezetői pozíciónkat, ezért fontos volt számunkra, hogy a megújult termék kommunikációja egyedi formában tükrözze a márkacélokat és értékeket. A filmből készült egy hosszabb, rendezői változat is, amelyet szeretnénk a jövőben további médiaplatformokon elérhetővé tenni fogyasztóink számára is.” - mondta el Owczynik Anett, a Béres termékcsoport-vezetője.

A forgatáson werfotók is készültek:

További képekért kattintson!

Az alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: Béres Gyógyszergyár Zrt.

Kommunikációs igazgató: Béres Klára

PR igazgató: Hubay Andrea

Marketing osztályvezető: Dezse Boglárka

Termékcsoport vezető: Owczynik Anett

Marketing asszisztens: Szabolcsik Tamás

 

Ügynökségi oldal 

Ügynökség: Well Reklámügynökség Kft.

Creative director: Hevesi László

Senior art director: Csővári Nóra

Account director: Mán Kata

Head of DTP: Erdei Gábor

 

Produkció 

Produkciós cég: The Lab 3

Rendezőoperatőr: Kostyál Márk

Producer: Simon Dániel

Gyártásvezető: Környei Mihály

Rendezőasszisztens: Szabó Gyöngyi

Focus puller: Jánossa Tamás

Fővilágosító: Vida Sándor

Stylist: Fock Andrea

Vágó: Várfoki “Zoulu”

Utómunka: Studio Lamb

Fényelés: Magyar Filmlabor

Colorist: Barta Szabolcs

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés