hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezető hírünk

Hipnózis Reklámverseny - rekordnevezés

Bob Garfield, az Advertising Age amerikai marketingkommunikációs szaklap éles tollú kritikusa vezetésével a nemzetközi zsűri 123 hirdetést értékelhet idén a Kreatív lapcsoport Hipnózis Reklámversenyén. A legtöbb munkát a Scholz & Friends nevezte.
hirdetés
A hagyományoknak megfelelően a Hipnózis Reklámverseny díjait a Kreatív lapcsoport szervezésében - idén április 26-án zajló - Nagy Kreatív Nap gáláján adják át. Az ügynökségek - az eddigi Hipnózis-versenyekhez képest -  több hirdetést neveztek: a nemzetközi zsűri összesen 123 munkát értékel majd, 95 darabot a fogyasztói, és 28-at a TCR-kategóriában.

A kategóriákat tovább bontva a fogyasztói csoportban 28 filmes, 21 online, 27 print, hét DM és 12 egyéb pályázat, a TCR-csoportban pedig kilenc print, hét filmes, hét online, kettő DM és három egyéb kategóriába sorolható mű érkezett.

A legtöbb 17 pályamunkával a Scholz & Friends Budapest nevezett, közvetlenül utána a DDB Budapest következik 16 pályázattal. A Young & Rubicam kilenc, a Carnation hét, míg a Kirowski, a hat Reklámügynökség, a TBWA és a Well hat-hat munkával száll ringbe.

A hagyományokhoz híven a résztvevő pályamunkákat újságírókból álló nemzetközi zsűri bírálja el. A zsűri elnöke Bob Garfield, az Advertising Age amerikai marketingkommunikációs szaklap vezető kritikusa lesz. A zsűri tagjai: Mark Tungate, szabadúszó újságíró (Franciaország), Arturas Olsauskas, a Best Marketing projekt managere (Litvánia), Sandra Kartik, az Extra Dienst Austria újságírója (Ausztria), Martin Mazag, a Strategie főszerkesztője (Szlovákia), Gunnar Knüpffer, a Werben und Verkaufen szerkesztője (Németország) és Pierre C. Meier, a Werbe Woche főszerkesztője (Svájc).

A tavalyi versenyre a fogyasztói reklám kategóriában 91 nevezés érkezett, a TCR-ek között pedig 11 munkát értékelt a zsűri, amely akkor Hervé de Clerck (Adforum France, Franciaország) irányításával dolgozott. A tavalyi versenyen a Scholz & Friends Budapest csapata tarolt: az ügynökség összesen hat díjat nyert, így megkapták az év ügynöksége díjat is.

Tavalyi versenyünk beszámolóját elolvashatja itt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés