hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezető hírünk

Hipnózis Reklámverseny - rekordnevezés

Bob Garfield, az Advertising Age amerikai marketingkommunikációs szaklap éles tollú kritikusa vezetésével a nemzetközi zsűri 123 hirdetést értékelhet idén a Kreatív lapcsoport Hipnózis Reklámversenyén. A legtöbb munkát a Scholz & Friends nevezte.
hirdetés
A hagyományoknak megfelelően a Hipnózis Reklámverseny díjait a Kreatív lapcsoport szervezésében - idén április 26-án zajló - Nagy Kreatív Nap gáláján adják át. Az ügynökségek - az eddigi Hipnózis-versenyekhez képest -  több hirdetést neveztek: a nemzetközi zsűri összesen 123 munkát értékel majd, 95 darabot a fogyasztói, és 28-at a TCR-kategóriában.

A kategóriákat tovább bontva a fogyasztói csoportban 28 filmes, 21 online, 27 print, hét DM és 12 egyéb pályázat, a TCR-csoportban pedig kilenc print, hét filmes, hét online, kettő DM és három egyéb kategóriába sorolható mű érkezett.

A legtöbb 17 pályamunkával a Scholz & Friends Budapest nevezett, közvetlenül utána a DDB Budapest következik 16 pályázattal. A Young & Rubicam kilenc, a Carnation hét, míg a Kirowski, a hat Reklámügynökség, a TBWA és a Well hat-hat munkával száll ringbe.

A hagyományokhoz híven a résztvevő pályamunkákat újságírókból álló nemzetközi zsűri bírálja el. A zsűri elnöke Bob Garfield, az Advertising Age amerikai marketingkommunikációs szaklap vezető kritikusa lesz. A zsűri tagjai: Mark Tungate, szabadúszó újságíró (Franciaország), Arturas Olsauskas, a Best Marketing projekt managere (Litvánia), Sandra Kartik, az Extra Dienst Austria újságírója (Ausztria), Martin Mazag, a Strategie főszerkesztője (Szlovákia), Gunnar Knüpffer, a Werben und Verkaufen szerkesztője (Németország) és Pierre C. Meier, a Werbe Woche főszerkesztője (Svájc).

A tavalyi versenyre a fogyasztói reklám kategóriában 91 nevezés érkezett, a TCR-ek között pedig 11 munkát értékelt a zsűri, amely akkor Hervé de Clerck (Adforum France, Franciaország) irányításával dolgozott. A tavalyi versenyen a Scholz & Friends Budapest csapata tarolt: az ügynökség összesen hat díjat nyert, így megkapták az év ügynöksége díjat is.

Tavalyi versenyünk beszámolóját elolvashatja itt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés