hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hipnózis Reklám - a DDB a rekordnevező

A Hipnózis Kreatív Reklámversenyen tavaly az év ügynökségének választott DDB nevezett az idei megmérettetésre a legtöbb alkotással. A Kreatív Csoport szervezésében zajló idei verseny legjobbjait egy nemzetközi zsűri választotta ki, a díjakat április 17-én a Nagy Kreatív Napon adják át.
hirdetés
A Kreatív Csoport gondozásában zajló Hipnózisra idén a DDB nyújtotta be a legtöbb, összesen 15 nevezést, második helyen a Kirowski szerepel 12 pályamunkával, a harmadik a sorban pedig a Neo Interactive, amely hét alkotással indult a reklámversenyen.

A kilenctagú nemzetközi zsűri Stefan Krüger, a németországi Werbung und Verkaufen főszerkesztőjének vezetésével összesen 111 pályamunkát bírált el fogyasztóközpontú és társadalmi célú reklámok csoportban: film, sajtóhirdetés, indoor/outdoor megjelenés, banner, website, online film és egyéb kategóriában, valamint díjaznak DM, esemény és egyéb kategóriában is. A Hipnózison idén is átadják az év reklámja és az év ügynöksége elismerést.

A tavalyi Hipnózison összesen 123 hirdetést értékelt a zsűri, amelynek elnöke Bob Garfield, az Advertising Age amerikai marketingkommunikációs szaklap vezető kritikusa volt. 2007-ben az Év ügynöksége díjat a DDB reklámügynökség vehette át, az Év kreatív terméke elismerést pedig a Kirowski kapta az Unicum Nextnek készített reklámért.


A zsűri tagjai:

Stefan Krüger, a Werbung und Verkaufen főszerkesztője (Németország)
Arturas Olsauskas, a Best Marketing projektmenedzsere (Litvánia)
Gavin Lucas, a Creative Review szerkesztője (Nagy-Britannia)
Maja Jancic, a Marketing Magazin szerkesztője (Szlovénia)
Martin Mazag, a Strategie főszerkesztője (Szlovákia)
Pierre C. Meier, a Werbe Woche főszerkesztője (Svájc)
Romanita Oprea, a Campaign Romania főszerkesztője (Románia)
Emmanuelle Grossir, a CB News szerkesztője (Franciaország)
Vaclav Sochor, a Strategie szerkesztője (Csehország)
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

4 éve dolgozik a Telenornál, a szakterületén komoly kihívásokat hozott a koronavírus. 

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés