hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hipergyors fejlődéstörténetek a Telenor legújabb kampányában

A Telenor új kampánya a nyáron bevezetett #nagyonte platform gondolatiságát viszi tovább, miszerint a dolgok, amikbe belefogsz, amiket szeretsz és örömmel csinálsz, mind hozzád tesznek valamit. „A Telenor hálózatának köszönhetően hipergyorsan megtörténhet akár az is, hogy pár koncertvideó után rákapsz a tutorial videókra, és mire észreveszed, már egy garázsbandában zenélsz” – olvasható az alkotóktól kapott kampányleírásban, mely az alábbiakban folytatódik. Az Artificial Group készítette.

hirdetés

„A kampány a Telenor hálózatát, a Hipernetet állítja a középpontba, mellyel még egy haszontalannak tűnő scrollozgatás vagy pár random elcsípett videó is képes olyan élményeket adni, amelyektől egy kicsit többek lehetünk. A kampány ugyan a sebességről szól, mégsem a MB/s-ok körül forog, hanem a végtelen számú élményről, és lehetőségről, amit a Hipernet adhat.”

„Nem szeretnénk megmondani az embereknek, hogy mire és hogyan érdemes használni az internetet. A lehetőségeket szeretnénk megmutatni, amik egy hipergyors hálózatban rejlenek: azt a sok élményt, megszerezhető tudást, elmélyíthető kapcsolatot, amit a Hipernet adhat. Megmutatjuk, hogy bármilyen meglepő, az adathasználatnak sok pozitív következménye is van, például hogy folyamatosan új képességeket sajátítunk el, akár generációkon átívelő kapcsolatokat építünk és ápolunk; vagyis: többek leszünk tőle” – mondta Cséky Tímea, a Telenor marketingkommunikációs csoportvezetője.

A kampány négy 20 másodperces tévészpotból áll, mind egy-egy „hipergyors fejlődéstörténetet” mutat be.

„Az emberi kapcsolatokban nem csak az összekötő hálózat stabilitása a lényeges, hanem az, hogy a kommunikáció sebesen folyhasson. A Telenor Hipernet-hálózata pedig ezt a szerepet vállalja. Hogy mindenkit közelebb hoz ahhoz, ami számára fontos. Hipergyorsan. A kampányt támogató összes felületen látható a megújult Hipernet-logónk: a friss design megalkotásakor egy letisztult, időtálló megoldás létrehozása volt a cél. Az is fontos volt, hogy az új arculat a Hipernet egyik fő pillérét, a sebességet is visszatükrözze, ami az egyik leginkább kézzelfogható tényező az ügyfeleink számára” - mondta Major Ádám, a Telenor marketingkommunikációs menedzsere.

Alkotók

Marketingkommunikációs csoportvezető: Cséky Tímea

Marketingkommunikációs menedzser: Mitter Szabina, Major Ádám

Kreatívügynökség: Artificial Group

Head of Creative Management: Haberland Attila

Kreatívigazgató: Länger Vera, Horváth Gergő

Account Director: Kaszta Imola

Account Manager: Antal Réka

Agency producer: Englert Zsófia

Art Director: Gróf

Creative Copywriter: Kovács Nóra Judit

Junior Production Manager: Büki Dániel

Senior Motion Designer: Tiba Péter

Motion Designer: Mészáros Máté, Négyesi Ádám

Graphic Designer: Ibos Csaba

Rendező: Horváth Viktor

Producer: Ráday Péter, Kinomoto

DOP: Becsey Kristóf

Gyártásvezető: Verbovszki Fanni

Art director: Illes Richard

1st AD: Vereckei Zsolt

Editor: Barta Erik

Colorist: Nagy Eszter

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés