hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hide the Pain Harold arca mindent elárul arról, mennyire szeret jógázni

A világhírű magyar stockfotómodell mindenféle újdonságot próbál ki a Coca-Cola új kampányában.

hirdetés

Búvárkodás, VR-élmény, szélcsatornában lebegés és jógázás – ezeket dolgokat vállalta be Arató András, azaz Hide the Pain Harold a Coca-Cola új reklámjában, amiben nem titkolt módon arra voltak kíváncsiak, milyen arcot vág a népszerű mém-alany ezen tevékenységek közben. Arató ugyanis jellegzetes, rejtett fájdalmat sugalló mosolyával lett híres. Ez villantja meg a reklámban is többször, például vírabhadrászana, vagyis harcos póz közben:

„Egyértelműen a szélcsatorna volt az, amelyiktől a leginkább tartottam, és ez volt egyúttal a legnagyobb kaland is. A búvárkodást korábban már próbáltam az Adrián és a Vörös-tengerben, de ez most kicsit más volt. A jógával most először tettem kísérletet” – mondta Arató András, aki  bevállalós alkatnak tartja magát. Hiszen evett már csigát, békát, lóhúst, rénszarvast és nyers fagyott halat is,  valamint kirándult terepjáróval a sivatagban és csavargott arab sikátorokban. „De kipróbálnám a sziklamászást, a siklóernyőzés, és talán még egy ejtőernyős tandemugrásra sem mondanék nemet” – folytatta a bakancslistáját nyugdíjazott villamosmérnök.

A Coca-Cola új kampánya több minivideót foglal magába Harold négy kalandjairól és ezek csak a közösségi médiában futnak majd. A Coca-Cola Facebook oldalán a kéthetente jelentkező videókhoz egy nyeremjáték is kapcsolódik majd, amivel a résztvevők egy bakancslistás álmukat válthatják valóra. Ezeken kívül pedig néhány új, témábavágó Hide the Pain Harold-mém is érkezik a Facebookra és az Instagramra.

A Hide the Pain Harold főszereplésével készült reklám egyébként az üdítőgyártó külföldi kampányának magyarítása. A Coca-Cola ugyanis már tavaly óta promózza tévében a zéró kólát Mr. Hadley-vel, az idős brit úrral, aki az ital hatására megpattan az őt ápoló nővér elől, hogy életében először próbáljon ki olyan dolgokat, mint a motorozás vagy a tetováltatás, és persze több évtizedes hallgatsás után álmai nőjének is szerelmet vall végre.

Az alkotók:

Megbízói oldal

Megbízó: Coca-Cola Magyarország Kft.

Brand Manager: Kölcsei Gergely

Digital team: Tóth Diána, Tóth Bálint

Connetcion manager: Mérő Ádám

 

Produkció:

Ügynökség: EasTaste

Producer és rendező: Salamon Gergely 

Rendezőasszisztens: Tóth Nóra

DOP: Brautigam Bertold (PURE)

Gyártásvezető: Tiszai András (PURE)

Segédoperatőr: Mihálka Balázs 

Világosító / Grip: Göbel Ákos 

Smink: Rabár Janka 

Drón: Luzskov Anton 

Sound design: Brucker Bence

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés