hirdetés
hirdetés
hirdetés

Híd Rádió - Borsot szór

Bors névre váltott a Színes Bulvár Lap. A Híd Rádió Kiadó az olvasók szavazatai alapján választotta ki a napilap új nevét, emellett pedig a lap weboldalát is megújították.
hirdetés
Új néven jelenik meg május 29-től a Színes Bulvár Lap, amely az olvasók szavazati alapján a Bors nevet kapta. Megváltozott a napilap online változata is, amely ezentúl Borsonline néven fut.

Mint azt a Kreatív Online megtudta, a kiadó hathetes kampányt szervez a megújulásnak. Az első időszak kommunikációja a június 9.-ikei Kossuth téri „tömeges csókolózás” Guiness-rekordkísérlethez kapcsolódik. A rendezvényt tévében, rádióban, sajtóban, közterületen és online felületen hirdetik, az esemény lecsengését követően pedig egy promóciós játék veszi át a vezető szerepet.

A Borsonline kialakítását, megújítását a kiadó házon belül végezte el. A cég szerint ezentúl több saját tartalmat - írásokat illetve fotókat - nyújt majd a honlap a nyomtatott anyagok közzétételén túl, azonkívül több, az olvasói aktivitásra számító fórumot is indítottak.

Ezzel párhuzamosan az online szerkesztőség is kibővült: eddig egy szerkesztő dolgozott az internetes tartalmon, ezentúl pedig három munkatárs látja el a Borsonline-hoz kapcsolódó feladatokat.

Korábban beszámoltunk arról, hogy a névszavazásra indított kampányt a Supergroup gondozta és ez az ügynökség intézi a kiadó további kampányait.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!