hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hevesi László távozik az Isobartól

A szakember fél évet töltött el az ügynökségnél, augusztus végével távozott a Dentsu Aegis Network részeként működő Isobartól, az Artvertisingnál folytatja pályafutását. Erről az Isobar tájékoztatta a Kreatívot.

hirdetés

A távozás okáról így nyilatkozott Szőke Péter, az Isobar ügyvezetője: „Az elmúlt hat hónap alatt számos izgalmas és kihívásokban gazdag projektet csináltunk végig Lacival, amelyek kreatív vezetéséért nagyon hálásak vagyunk neki. Ugyanakkor rá kellett jönnünk közösen Lacival, hogy egyformán erős tudással és akarattal, de eltérő víziókkal rendelkezünk. Lacinak a legjobbakat kívánjuk az új pozíciójában, mi pedig keressük az utódját. Olyan kreatív gondolkodót, aki rendelkezik egyedülálló képességekkel és nyitottsággal ahhoz, hogy a kreativitást az Isobar digitális transzformációra alapuló újfajta működési modelljére építve márkákat és ügyfelek élményeit szabja újra”.

Hevesi László új feladatairól és terveiről az Artvertisingnál hamarosan külön anyagban, részletesebben is beszámolunk.

Hevesi László
Hevesi László

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés