hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hevesi László ismét kreatívigazgató

Márciustól a Grey/G2 kreatívigazgatójaként folytatja pályafutását Hevesi László. A szakember korábban a BBDO-nál dolgozott.

hirdetés

Újabb nemzetközi reklámügynökségnél folytatja pályafutását Hevesi László, aki legutóbb a BBDO-nál dolgozott, annak a DDB-be történő beolvasztásáig. A szakember március elejétől a Grey/G2 csapatában irányítja a kreatívmunkát.

A BBDO előtt Hevesi László hét évet töltött el a DDB-nél, azt megelőzően dolgozott a Saatchi & Saatchinál, a JWT-nél és a TBWA-nál.

A Grey/G2-nál elődje a poszton Polgár Zsolt volt, aki elhagyja az ügynökséget, a sajtóközlemény szerint azért, hogy a "jövőbeni szakmai elképzeléseinek megvalósítására koncentrálhasson". A távozó szakember tavaly júliustól dolgozott az ügynökségnél. Korábban a Createamnél, a Sylvánál és a Y&R csoport cégeinél töltött be kreatívigazgatói pozíciót, ezt megelőzően pedig a BBDO-nál és a DMB&B-nél dolgozott vezető szövegíróként.

A Grey/G2-nál legutóbb tavaly szeptemberben történt jelentős változás, amikor társ-ügyvezetőnek nevezték ki Kai Löhdét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés