hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hevesi László ismét kreatívigazgató

Márciustól a Grey/G2 kreatívigazgatójaként folytatja pályafutását Hevesi László. A szakember korábban a BBDO-nál dolgozott.

hirdetés

Újabb nemzetközi reklámügynökségnél folytatja pályafutását Hevesi László, aki legutóbb a BBDO-nál dolgozott, annak a DDB-be történő beolvasztásáig. A szakember március elejétől a Grey/G2 csapatában irányítja a kreatívmunkát.

A BBDO előtt Hevesi László hét évet töltött el a DDB-nél, azt megelőzően dolgozott a Saatchi & Saatchinál, a JWT-nél és a TBWA-nál.

A Grey/G2-nál elődje a poszton Polgár Zsolt volt, aki elhagyja az ügynökséget, a sajtóközlemény szerint azért, hogy a "jövőbeni szakmai elképzeléseinek megvalósítására koncentrálhasson". A távozó szakember tavaly júliustól dolgozott az ügynökségnél. Korábban a Createamnél, a Sylvánál és a Y&R csoport cégeinél töltött be kreatívigazgatói pozíciót, ezt megelőzően pedig a BBDO-nál és a DMB&B-nél dolgozott vezető szövegíróként.

A Grey/G2-nál legutóbb tavaly szeptemberben történt jelentős változás, amikor társ-ügyvezetőnek nevezték ki Kai Löhdét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés