hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hevesi László ismét kreatívigazgató

Márciustól a Grey/G2 kreatívigazgatójaként folytatja pályafutását Hevesi László. A szakember korábban a BBDO-nál dolgozott.

hirdetés

Újabb nemzetközi reklámügynökségnél folytatja pályafutását Hevesi László, aki legutóbb a BBDO-nál dolgozott, annak a DDB-be történő beolvasztásáig. A szakember március elejétől a Grey/G2 csapatában irányítja a kreatívmunkát.

A BBDO előtt Hevesi László hét évet töltött el a DDB-nél, azt megelőzően dolgozott a Saatchi & Saatchinál, a JWT-nél és a TBWA-nál.

A Grey/G2-nál elődje a poszton Polgár Zsolt volt, aki elhagyja az ügynökséget, a sajtóközlemény szerint azért, hogy a "jövőbeni szakmai elképzeléseinek megvalósítására koncentrálhasson". A távozó szakember tavaly júliustól dolgozott az ügynökségnél. Korábban a Createamnél, a Sylvánál és a Y&R csoport cégeinél töltött be kreatívigazgatói pozíciót, ezt megelőzően pedig a BBDO-nál és a DMB&B-nél dolgozott vezető szövegíróként.

A Grey/G2-nál legutóbb tavaly szeptemberben történt jelentős változás, amikor társ-ügyvezetőnek nevezték ki Kai Löhdét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés