hirdetés
hirdetés
hirdetés

Heten indultak a vízügyi tenderen

Tülekedtek az ügynökségek a vízügyi igazgatóság alföldi árvízvédelmi projektjének pr-tenderén. Még az év elején született eredmény, de csak most tették közzé.
hirdetés

Hét ügynökség indult azon a tenderen, amelyet tavaly novemberben írt ki a Vízügyi és Környezetvédelmi Központi Igazgatóság (VKKI) a hanyi-tiszasülyi-jászkiséri árvízszintcsökkentő projekt kommunikációs feladataira.

Ugyanebben az időszakban a nagykunsági térség és egy Dráva-menti terület hasonló projektjére is kiírtak tendereket, amelyek ehhez hasonlóan februárban zárultak, de akkor csak az utóbbi kettő eredménye jelent meg a Tenders Electronic Daily uniós tenderértesítőben. A tender eredményét most a magyar Közbeszerzési Értesítőben tették közzé.

Eszerint a megbízásért hét ügynökség indult: a CEC Tanácsadó, a Grant, az Insomnia, a Kornusz és az Issues konzorciuma, a Nexus és a Hill&Knowlton közösen, a Strategic Scope, valamint a szolnoki Szféra-Tisza. Közülük az Insomnia bizonyult befutónak, akik 49,6 millió forintért vállalták a feladatot az eredetileg 80 milliósra becsült tenderen. A második legjobb ajánlatot 63,5 millió forinttal a Nexus-Hill&Knowlton konzorcium adta.

Az elbíráláskor 50 százalékban számított az ár, 40 százalékban pedig a szakmai ajánlat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés