hirdetés
hirdetés
hirdetés

Heten indultak a vízügyi tenderen

Tülekedtek az ügynökségek a vízügyi igazgatóság alföldi árvízvédelmi projektjének pr-tenderén. Még az év elején született eredmény, de csak most tették közzé.
hirdetés

Hét ügynökség indult azon a tenderen, amelyet tavaly novemberben írt ki a Vízügyi és Környezetvédelmi Központi Igazgatóság (VKKI) a hanyi-tiszasülyi-jászkiséri árvízszintcsökkentő projekt kommunikációs feladataira.

Ugyanebben az időszakban a nagykunsági térség és egy Dráva-menti terület hasonló projektjére is kiírtak tendereket, amelyek ehhez hasonlóan februárban zárultak, de akkor csak az utóbbi kettő eredménye jelent meg a Tenders Electronic Daily uniós tenderértesítőben. A tender eredményét most a magyar Közbeszerzési Értesítőben tették közzé.

Eszerint a megbízásért hét ügynökség indult: a CEC Tanácsadó, a Grant, az Insomnia, a Kornusz és az Issues konzorciuma, a Nexus és a Hill&Knowlton közösen, a Strategic Scope, valamint a szolnoki Szféra-Tisza. Közülük az Insomnia bizonyult befutónak, akik 49,6 millió forintért vállalták a feladatot az eredetileg 80 milliósra becsült tenderen. A második legjobb ajánlatot 63,5 millió forinttal a Nexus-Hill&Knowlton konzorcium adta.

Az elbíráláskor 50 százalékban számított az ár, 40 százalékban pedig a szakmai ajánlat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés