hirdetés
hirdetés
hirdetés

Helybe menne a Reklámzabálók Éjszakája

Tendert hirdet a Reklámzabálók Éjszakája magyarországi főszervezője a vidéki rendezvények szervezési jogára.
hirdetés

A 2008-as Reklámzabálók Éjszakája Turné főszervezője és hazai jogtulajdonosa, az Egzo Media tendert hirdetett a rendezvény vidéki állomásainak szervezésére. Az Egzo főleg olyan szervezők jelentkezésére számít, amelyek legalább három, százezresnél nagyobb vidéki városban tető alá hozzák a rendezvényt, és a szervezés mellett szponzorációs együttműködések megkötésében is van tapasztalatuk.

„Nagyon sok megkeresést kaptunk az elmúlt években, hogy szívesen látnák vidéki helyszíneken is a rendezvényt, ezért döntöttünk úgy, hogy új formában jelentkezünk és lehetővé tesszük, hogy az egyébként sikeres üzleti vállalkozás más számára is meghozza az elismerést. És nem utolsó sorban egy új, helyi rendezvénysorozat hagyományának folytatását is tervezzük” – mondta Borsos Sándor főszervező utalva arra, hogy 2004-ben és 2005-ben már szerveztek vidéki állomásokat a turnéra, de ez túl sok energiát vont el a budapesti főrendezvény szervezésétől, ugyanakkor a szponzorok örömmel látnának több állomást is.

A franchise-díjért cserébe az Egzo bevonja a vidéki állomásokat az országos kampányba, és a központilag szervezett szponzorok is segítik a jelentkezőket. Bővebb információt kérni és pályázni a cégnél lehet október 15-ig.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés