hirdetés
hirdetés
hirdetés

HBO- és AXN-díjak az európai tévés promóversenyen

Az HBO egy aranyat és egy ezüstöt, a budapesti AXN egy ezüstöt hozott el a PromaxBDA-ról, sok HBO-s és Viacomos shortlistes is van.

hirdetés

Aranyat nyert a PromaxBDA európai fordulóján az HBO-s Aranyélet második évadának promója. A budapesti régiós központ áll a lengyel Pakt sorozat második évadának promója mögött is, amely ezüstöt nyert, mindkét alkotás kreatív producere Varsics Péter volt.

A budapesti iroda még jó sok finalisták közé került nevezéssel büszkélkedhet: jelölték a Westworld ID-jeit a legjobb házon belül készült ident kampányok között, az Aranyélet key artját, a csatorna sajátgyártású műsorainak reeljét, a Pakt promóját külön vágás kategóriában és a Nordic Scifi Adventure című promót a sound design versenyzők között.

Tegnap már beszámoltunk az AXN ezüstjéről is, ők a Helló Halloween kampánnyal nyertek (egyébként ugyanabban a kategóriában, ahol az Aranyélet aranyat), itt további részleteket mutattunk be a munkáról.

A Viacom Budapesten működő közép-európai központja, a Viacom CEE három nevezéssel volt shortlistes: a Sikoly-hétvége promóját a zenefelhasználás, az Amerikai szépség előzetesét az animációs kategóriában jelölték, és versenyben voltak a szintén magyar gyártású Grrland bumperek Valentin-napi kiadásai is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés