hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hátrányos helyzetű fiatalok képzését támogatja a Google

A Google 87 millió forintos támogatásával a Skool projektet működtető Technológiai Oktatásért Alapítvány új programot indít a hátrányos helyzetű fiatalok továbbtanulási és elhelyezkedési esélyeinek támogatására. A KódKlub elnevezésű projekt keretében az Alapítvány tízhetes ingyenes technológiai foglalkozásokat tart majd a kiválasztott gyermekotthonokban élő fiataloknak, akik sikeres fejlesztőcégek irodáiba is ellátogathatnak, hogy bepillanthassanak a programozók mindennapjaiba.

hirdetés

A Google karitatív ága, a Google.org világszerte olyan nonprofit szervezeteket támogat, amik az innováció és a technológia segítségével közelítik meg a társadalmi problémákat. Magyarországon a Technológiai Oktatásért Alapítvány KódKlub projektje valósul meg a Google.org több mint 87 millió forintos támogatásából, mely a 6-18 év közötti, hátrányos helyzetű fiatalokat célozza.

Az áprilisban induló projekt középpontjában az IT-iparág, azon belül pedig a programozás áll. A kezdeményezés során két alkalommal, tavasszal és ősszel, tíz héten keresztül ingyenes foglalkozásokon keresztül 8 budapesti és vidéki otthon közel 100 fiataljának segítenek majd elsajátítani a programozás alapjait, ezzel is támogatva továbbtanulási és elhelyezkedési lehetőségeiket.

A foglalkozásokat a Technológiai Oktatásért Alapítvány vezető oktatói által képzett tanárok tartják majd, akik az úgynevezett Train The Trainer programon keresztül, a Skool projektben is használt szakmai és módszertani tudás megszerzése mellet egy érzékenyítő, kifejezetten a hátrányos helyzetű gyermekek oktatására kifejlesztett tréningen is részt vesznek.

Jelenleg önkéntes szakmai mentorok toborzása zajlik, akik segítik a foglalkozást és a gyerekek tanulását. Az érdeklődők jelentkezését ezen a linken várják a szervezők.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés