Hátizsákba hajtogatható az e-bringa

Mobilról indítható, remekül lehet vele tömegközlekedni, és szükség esetén bárhol néhány mozdulattal a hátizsákból kipattintható. A Smacircle a világ első elektromos kerékpárja, amely apró méretei miatt simán lehet még az idei év egyik nagy slágere. Egy újabb okosbringa a Kreatív Telenorral közös Next rovatában.

„Az volt a célunk, hogy a nehéz, monstrum elektromos kerékpárokkal szemben legyen egy olyan is, amely kis helyet foglal, és bárhova magunkkal vihetjük, akár a melóhelyre az irodába is” – fogalmazott Shanguui Wu a Smacircle-t feltaláló cég egyik alapítója.

Persze hajunk biztosan nem fog lobogni a bringa 19 km/órás maximális sebességétől, de a 240 wattos teljesítményű, Samsung aksival hajtott motornak köszönhetően legalább csendesen suhanhatunk. Az akkumulátor két és fél órás töltésével közel húsz kilométeres távot gurulhatunk be anélkül, hogy a legkisebb mértékben is leizzadnánk a tekeréstől. (Igaz, van már övre csatolható miniklíma bringásoknak is!) Tekerni ugyanis nincs mit. Mert tervezői nem bajlódtak a pedálok rászerelésével – hajtani pedig még annyira sem kell, mint egy rollert –, és a beépített elektronikus fékrendszere is inkább a motort kényszeríti lassításra, mint, hogy a kerekeket blokkolná egy hirtelen megálláshoz. A kerekekre egyébként külön figyeltek, amelyek kopásálló, egyenetlen talajon is stabilan közlekedő tömör gumiabroncsot kaptak.

Az alig hét kg súlyú Smacircle S1 a világ legkisebb és legkönnyebb e-bringájának számít, és bár öt egyszerű lépésből felállítható, vázát a 100 kilós lélektani határig terhelhető karbonszövettel borították. Így aztán a dugóban araszoló tömegközlekedést megunva, elég csak kipattintani hátizsákunkból a miniméretű e-bringát – pont négy lépéssel bonyolultabban, mintha esernyőt nyitnánk a buszról lelépve –, aztán gurulhatunk is vele. Azt pedig talán csak a rendszeres bringázók fogják értékelni igazán, hogy célba érés után parkolóhelyet sem kell keresni a lelakatolásához, elég csak visszagyömöszölni a zsákba. (Összecsukva 49 cm magas és 29 cm széles, vagyis pont kényelmesen belefér egy szabványméretű hátitáskába.)

Ha valaki mégis el akarná kötni a minibiciklit, a tulajdonos mobilját is meg kell szereznie hozzá – ugyanis csak a mellé fejlesztett iOS és Androidos alkalmazással lehet beindítani és lezárni a bringát. De ezen keresztül lehet nyomon követni az aksi töltöttségét, tempomat módjára beállítani és módosítani a sebességet; ha pedig merülne a kormány tartójába lefixált telefonunk, elég csak rácsatlakoztatni a nyereg USB-s töltőjére. Bár hátulra nem, de az állítható magasságú kormányra és a henger alakú ülés két oldalára azért szereltek lámpát, hogy sötétben is lehessen vele közlekedni. Ezeket is a csatlakoztatott telefonon keresztül lehet bekapcsolni.

A Smacircle-re az Indiegogo oldalán indított kampányukban épp a héten gyűlt össze a kért összeg tízszerese, így az első darabokat már az ősszel megkapják az 500 és 650 dolláros első támogatók, de a cég tervei szerint legkésőbb jövő év elejére már bárki rendelhet magának egyet a világ legkisebb e-bringáiból.

A sorozatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.