hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hat magyar projekt a New Europe 100 listáján

A százas lista minden évben a közép-keleti régió innovátorait, innovatív projektjeit mutatja be.

hirdetés

Negyedik alkalommal állította össze a lengyel Res Publica, a Google, a Nemzetközi Visegrádi Alap és a Financial Times a New Europe százas listáját. A közép-európai régió "innovátorait", illetve innovatív csapatait és projektjeit összegyűjtő, és azok között régiós hálózatot megteremteni próbáló listán tavaly 10 magyar volt, idén 6, igaz ez a projektek száma, nem az elismert szakembereké (az 12). A listát Szófiában mutatták be.

Az idei döntősöket jellemzően csapatok alkotják, nem magánszemélyek. A listán szereplő magyarok lent láthatók, a teljes lista pedig erre. A cikk végén látható az NE100 innovációs térképe, ami nem csupán az újító projektek eloszlását mutatja, hanem azt is, hogy az elmúlt négy évben ez hogyan változott.

1. Tamási Miklós (Fortepan)
2. Divák Ádám, Ottlik Dávid (Synetiq)
3. Békéssy László, P. Tóth András (CodeBerry)
4. Sziszák Imre, Ilyés Miklós, Cseh József (Platio)
5. Feledy Botond (Kitekintő.hu)
6. Szabó Balázs, Nyikos Gergő, Varga Péter (Konetik)

A Fortepan archív fotók ingyenesen hozzáférhető és közösségi, online gyűjtőhelye; a Platio újrahasznosított anyagokból készülő burkolatok fejleszt; a CodeBerry anyanyelven kínál online programozási kurzusokat; a Synetiq neuromarketing szempontból kutatja az emberek médiafogyasztását; a Kitekintő külpolitikai hírportál; a Konetik korosodó autókat okosító startup. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy év alatt 60 milliárdot költöttünk macska- és kutyaeledelre, ez 160 tonna állateledelt jelent.

Egy lány táncolja végig a várost különböző férfiakkal.

A Sirius Rádió úgy promózta a Rádió1-gyel való összekapcsolódását, hogy az NMHH még napirendre sem tűzte a kérdést.

A Google viszont összhangba hozta az uniós szabályokkal a működését.

Az országspecialisták 2018-tól már Budapestről látják el tevékenységüket. Két szakembert már ki is neveztek.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés