hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hat magyar projekt a New Europe 100 listáján

A százas lista minden évben a közép-keleti régió innovátorait, innovatív projektjeit mutatja be.

hirdetés

Negyedik alkalommal állította össze a lengyel Res Publica, a Google, a Nemzetközi Visegrádi Alap és a Financial Times a New Europe százas listáját. A közép-európai régió "innovátorait", illetve innovatív csapatait és projektjeit összegyűjtő, és azok között régiós hálózatot megteremteni próbáló listán tavaly 10 magyar volt, idén 6, igaz ez a projektek száma, nem az elismert szakembereké (az 12). A listát Szófiában mutatták be.

Az idei döntősöket jellemzően csapatok alkotják, nem magánszemélyek. A listán szereplő magyarok lent láthatók, a teljes lista pedig erre. A cikk végén látható az NE100 innovációs térképe, ami nem csupán az újító projektek eloszlását mutatja, hanem azt is, hogy az elmúlt négy évben ez hogyan változott.

1. Tamási Miklós (Fortepan)
2. Divák Ádám, Ottlik Dávid (Synetiq)
3. Békéssy László, P. Tóth András (CodeBerry)
4. Sziszák Imre, Ilyés Miklós, Cseh József (Platio)
5. Feledy Botond (Kitekintő.hu)
6. Szabó Balázs, Nyikos Gergő, Varga Péter (Konetik)

A Fortepan archív fotók ingyenesen hozzáférhető és közösségi, online gyűjtőhelye; a Platio újrahasznosított anyagokból készülő burkolatok fejleszt; a CodeBerry anyanyelven kínál online programozási kurzusokat; a Synetiq neuromarketing szempontból kutatja az emberek médiafogyasztását; a Kitekintő külpolitikai hírportál; a Konetik korosodó autókat okosító startup. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A BelVita kampányvideójának kreatív fejlesztését a HPS, a gyártást a Kickass Factoryval közösen csinálta. A Mondelez először gyártott itthon reklámfilmet.

A Phantom focicipőt vezetik be a látványos, horror és fantasy-elemekkel átszőtt filmben.

B. Tóth Lászlóval a Retro Rádión.

Az új hirdetési modellt egyelőre Ausztráliában teszteli a cég.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés