hirdetés
hirdetés
hirdetés

Három tendert is megnyert a Springer & Jacoby

Három tendert is megnyert az utóbbi időben a januártól a Roxer Csoportból kiváló Springer & Jacoby. 

hirdetés

Január 1-je óta Springer & Jacoby Budapestként folytatja működését a korábban Roxer 2.0, majd Roxer | Springer & Jacoby néven ismert csapat. A tulajdonosok, Sikos Péter és Szűcs „Bill” László másfél évtized közös munka után döntöttek úgy, hogy kiválnak a budaörsi Roxer Csoportból, és önálló ügynökséget alapítanak.

Sikos Péter

Szűcs László

Előzmény

A két alapító atl- és btl-területen egyaránt nagy tapasztalattal rendelkezik. Dolgoztak a K&H Bank Menő Manós kampányain és az árnyszínházas platform megalkotásán, de a több kreatívdíjjal elismert K&H lakásbiztosítás víruskampányt is ők indították.

Nevükhöz fűzödik az Andante bútormárka felépítése, az E.ON számos fogyasztói kampánya, a Yamaha motorok hirdetései, az Apenta és Olympos márkák újrapozicionálása, a Campona Bevásárlóközpont átalakítása és korábbi kommunikációs arculata, valamint a Pfizer, a Berlin Chemie és a Johnson & Johnson termékeinek anyagai. Ügynökségként a K&H Bank előtt a pénzügyi piac több szereplőjének is partnerei voltak már, úgymint a Budapest Bank, a CIB és a TakarékBank. Korábbi referenciáik között szerepel többek között a Danone, a Jim Beam, a Philip Morris, az HBO, a Euronics, valamint a Bunge margarintermékeinek digitális aktivitásai is. Korábban három évig az ügynökség segítségével készültek a szexuális és mentálhigiéniás felvilágosítással foglalkozó oktatási és kommunikációs anyagai az AHA! program keretében.

A Springer & Jacoby kiválása után az új ügynökség partnere maradt a Premier Outlet, a Telenor és a filmforgalmazással foglalkozó A Company. A Springer & Jacoby Budapest tervezte például a nagy sikerű Liza, a rókatündér plakátját is.

Tendergyőzelmek

az ügynökség pályázati anyaga került ki győztesként a pénzügyi szektor egyik legnagyobb résztvevője, a Provident tavaszi, platformváltó tenderén. Feladatuk a nyertes kommunikációs stratégiára épülő atl- és btl-kommunikáció felépítése, valamint komplex online megoldások kidolgozása. A kampány első filmjei május 18-a óta láthatóak a tévéképernyőkön.

Szintén tenderen nyerték el egy ironikus hangvételű koncepcióval a Szállás.hu megbízását. Kommunikációs célként új ügyfelük a márkakommunikáció nívójának emelését és a szolgáltatás 2015-re felépített komoly nemzetközi portfoliójának megismertetését fogalmazta meg. A két új kampány és a korábbi ügyfelek kiszolgálása mellett a Springer & Jacoby Budapest idén már kreatív- és produkciós munkákat végzett a Lufthansa és a Vatera megbízásából.

Május végén az ügynökség egy harmadik tendert is megnyert, amelynek részletei hamarosan publikussá válnak. 

Springer & Jacoby

Sokan nem tudják, de az 1979-ben Hamburgban alapított Springer & Jacoby Németország egyik legnagyobb és legsikeresebb reklámügynöksége volt a 2010-es bezárásáig, Jelenleg a magyarországi mellett egy osztrák és egy román Springer & Jacoby működik. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés