hirdetés
hirdetés
hirdetés

Három tendert is megnyert a Springer & Jacoby

Három tendert is megnyert az utóbbi időben a januártól a Roxer Csoportból kiváló Springer & Jacoby. 

hirdetés

Január 1-je óta Springer & Jacoby Budapestként folytatja működését a korábban Roxer 2.0, majd Roxer | Springer & Jacoby néven ismert csapat. A tulajdonosok, Sikos Péter és Szűcs „Bill” László másfél évtized közös munka után döntöttek úgy, hogy kiválnak a budaörsi Roxer Csoportból, és önálló ügynökséget alapítanak.

Sikos Péter

Szűcs László

Előzmény

A két alapító atl- és btl-területen egyaránt nagy tapasztalattal rendelkezik. Dolgoztak a K&H Bank Menő Manós kampányain és az árnyszínházas platform megalkotásán, de a több kreatívdíjjal elismert K&H lakásbiztosítás víruskampányt is ők indították.

Nevükhöz fűzödik az Andante bútormárka felépítése, az E.ON számos fogyasztói kampánya, a Yamaha motorok hirdetései, az Apenta és Olympos márkák újrapozicionálása, a Campona Bevásárlóközpont átalakítása és korábbi kommunikációs arculata, valamint a Pfizer, a Berlin Chemie és a Johnson & Johnson termékeinek anyagai. Ügynökségként a K&H Bank előtt a pénzügyi piac több szereplőjének is partnerei voltak már, úgymint a Budapest Bank, a CIB és a TakarékBank. Korábbi referenciáik között szerepel többek között a Danone, a Jim Beam, a Philip Morris, az HBO, a Euronics, valamint a Bunge margarintermékeinek digitális aktivitásai is. Korábban három évig az ügynökség segítségével készültek a szexuális és mentálhigiéniás felvilágosítással foglalkozó oktatási és kommunikációs anyagai az AHA! program keretében.

A Springer & Jacoby kiválása után az új ügynökség partnere maradt a Premier Outlet, a Telenor és a filmforgalmazással foglalkozó A Company. A Springer & Jacoby Budapest tervezte például a nagy sikerű Liza, a rókatündér plakátját is.

Tendergyőzelmek

az ügynökség pályázati anyaga került ki győztesként a pénzügyi szektor egyik legnagyobb résztvevője, a Provident tavaszi, platformváltó tenderén. Feladatuk a nyertes kommunikációs stratégiára épülő atl- és btl-kommunikáció felépítése, valamint komplex online megoldások kidolgozása. A kampány első filmjei május 18-a óta láthatóak a tévéképernyőkön.

Szintén tenderen nyerték el egy ironikus hangvételű koncepcióval a Szállás.hu megbízását. Kommunikációs célként új ügyfelük a márkakommunikáció nívójának emelését és a szolgáltatás 2015-re felépített komoly nemzetközi portfoliójának megismertetését fogalmazta meg. A két új kampány és a korábbi ügyfelek kiszolgálása mellett a Springer & Jacoby Budapest idén már kreatív- és produkciós munkákat végzett a Lufthansa és a Vatera megbízásából.

Május végén az ügynökség egy harmadik tendert is megnyert, amelynek részletei hamarosan publikussá válnak. 

Springer & Jacoby

Sokan nem tudják, de az 1979-ben Hamburgban alapított Springer & Jacoby Németország egyik legnagyobb és legsikeresebb reklámügynöksége volt a 2010-es bezárásáig, Jelenleg a magyarországi mellett egy osztrák és egy román Springer & Jacoby működik. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Legalábbis a Synetiq kutatócég vizsgálata szerint.

A holland sajtmárka aktivitásáért a Kraftwork reklámmanufaktúra felelt.

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés