hirdetés
hirdetés
hirdetés

ÉLŐ TUDÓSÍTÁS A GOLDEN DRUM-RÓL

Három magyar shortlistes

Alig kezdődött el Portorozsban az idei Golden Drum reklámverseny, máris lehet a magyarokért izgulni. A nyilvánosságra hozott négy kategória shortlistjén három magyar munka szerepel: a Kirowskié, a Leo Burnetté és a Young & Rubicamé (Y&R).
hirdetés

Az október 5-én startolt Golden Drumon négy kategóriában hirdettek rövidlistásokat. Ezek közül kettőben érdekeltek a magyar ügynökségek: az interaktív kategóriában a Kirowski Karácsony a Kirowskiban című munkával jutott a döntőbe, a reklámkampányok kategóriában pedig a Leo Burnett és a Y&R esélyt kapott a győzelemre. Az előbbi ügynökség, a djuice-nak készült Szórakozz a szavakkal kampánnyal került a shortlistre, míg a Y&R a kotányis Grill fűszerekkel jutott a döntőbe.

A Golden Drum a tévé és film promo kategóriában, valamint a médiában is ismertette az eredményeket, itt azonban nincs magyar bejutó, bár annyi hazai vonatkozás van, hogy a médiás nevezéseket Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója is bírálta. 

A Kreatív Online úgy tudja, hogy a média és a reklámkampányok kategóriába összesen négy-négy, míg az interaktívba két magyar nevezést küldtek.

A portorozsi reklámversenyen eddig döntős magyar ügynökségek egyébként ezekért az alkotásokért már zsebelhettek be hazai díjakat, a Leo Burnett az Art Directors Club Hungary (ADCH) Mérleg versenyén fél kilót kapott, a két másik ügynökség pedig a Hipnózis Kreatív Reklámversenyének egy-egy kategóráját nyerte meg.

Mint arról beszámoltunk, az idei Golden Drum-ra összesen 81 magyar munkával neveztek, ezek közül a legtöbbet – 17-et – a DDB nyújtott be.

A hatnapos fesztiválról folyamatosan olvashatnak helyszíni tudósítást a Kreatív Online-on és blogunkon, a Szívlapáton.

 
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés