hirdetés
hirdetés
hirdetés

Három éven belül lenyomja a programmatic a nem-programmaticot

A Magna éves riportja szerint 2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac. A bankszektor, a telekommunikációs cégek, valamint a nagy autógyártók a legnagyobb költők.

hirdetés

A programmatic reklámköltés éves szinten 2020-ra elérheti a 42 milliárd dollárt, ezzel megelőzve a nem-programmatic csatornák digitális display és videó ágát, derül ki az IPG Mediabrands innovációért, befektetésért és kutatásért felelős részlegének, a Magna Globalnak az előrejelzéséből.

A tanulmányban 41 ország reklámpiacának felépítését vizsgálták, ebből az derült ki, hogy míg 2016-ban a programmatic csatornán 19 milliárd dollárt költöttek el a piaci szereplők és a várakozások alapján ez a költés 2020-ra 42 milliárd dollárt fog kitenni, addig a nem-programmatic reklámköltés a 2016-os 27 milliárd dollárról csak 31 milliárd dollárra fog emelkedni. Ezzel a programmatic válik pár éven belül a digitális display és videó médiavásárlás elsődleges és meghatározó formájává.

Kiderül a kutatásból az is, hogy míg korábban a hirdetők a másképp nehezen elérhető niche közönségek elérésére használták elsősorban a programmaticot, ma már sokkal általánosabb az alkalmazási köre, és az előzetes várakozásokkal ellentétben a viewability és a reklámcsalások kérdésköre nem rettentette el a hirdetőket a programmatic vásárlástól.

Ahogy a hagyományos médiavásárlás területén, úgy a programmatic esetében is a bankszektor, a telekommunikációs cégek, valamint a nagy autógyártók a legnagyobb költők. A masszív 2016-os növekedés két nagy piac, Kína és Japán felbukkanásának is köszönhető. Ugyanis a korábbiakkal ellentétben már valós adatok is rendelkezésre állnak ezekről a piacokról.

A videó a programmaticben is jelentős felhajtóerőt fog képviselni, kétszámjegyű növekedésével a formátumok közül a legmeghatározóbb lesz a digitális média alakulásában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés
hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek