hirdetés
hirdetés
hirdetés

Amerikaiak vitték a cyber-nagydíjakat

Google és Arcade Fire, Old Spice és Fizess tweettel - ezt a három nagydíjast hirdette ki a zsűri a szerda esti díjátadó gálán cyber, azaz online kategóriában. Az egyetlen magyar döntős, a Laboratory Ikea E-Foldere nem kapott díjat.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Jeffrey Toobin online szerkesztőségi hívás alatt maszturbált, a kamerát pedig bekapcsolva hagyta a szünetben.

A palackok címkéjének tervezőjét idén is pályázaton keresték, a nyertes Győri Katinka Laura lett.

A Lions Live első vitáján a Facebook, az Edelman, a McCann és a WPP vezető kreatívjai fejtettek meg.

A nagy elérésű csatornákat eddig a MediaTime értékesítette. Az Atmedia ezzel szinte teljesen leuralja a hazai rádiós piacot.

A |related| tartalomajánló és natív hirdetési rendszer kizárólagos partnere októberben csatlakozott az IAB Europe  keretrendszeréhez.(x)

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Néha van egy olyan érzésem, hogy a szerencsének nagyobb szerepe van Cannes-ban, mint az elvárható lenne egy szakmai megmérettetésen. Ennyi nevezés szerintem már
kezelhetetlen. Persze, a lottón is jó nyerni, csak hát mégis.
#
Az Old Spice hirdetést egyszruen nem ertem itol ilyen meno.
Lehet velem vn a baj.

A Google hirdetest vki magyarazza el Nekem, egyszeru nem ertem.
Most mar biztos velem van a ba, de azt em ertem (ez nem negativ kritika, egyszeruncsak nem ertem az otletet).
#
Catilina,

ha a párom ezek után Old Spice-t venne nekem, eléggé messzire küldeném, ebben egyetértünk. Mondjuk, ez a veszély eddig sem fenyegetett, legutoljára apám hétvégi
házának fürdőjében láttam OS-t, azt hiszem, még tőlem kapta 1975-ben.
#
Komolyan díjat nyert a műmájeres reklám? Nem tudom, kinek szól?

Nőknek? Nem hiszem, hogy épp eszű nő ezután Old Spice-ot venne a párjának. Mennyire undorító: nézz meg engem, majd nézd meg azt a szerencsétlen büdös, puha
párodat, fújd le oldszpájsszal és jó szorosan csukd le a szemed…

Férfiaknak? Azt meg pláne nem hiszem. Hadd ne magyarázzam, miért!

Különben is? Kinek kell egy ennyire üres férfi, vagy ki akar ilyenné válni 100 IQ felett? Vagy ez a dezodor üresfejű műmájereknek és plázacicáknak való?
hirdetés
hirdetés

Az idei díjkiosztót körkapcsolásos rendszerben rendezik meg több helyszínen.

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés