hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hárman pályáztak a Millenárisnál

A Millenáris tenderen választott médiaügynökséget. A nettó 24 millió forintos feladatokért három ügynökség indult. 

hirdetés

Az IMG, a Vivaki Starcom divíziója és a Bell & Partners indult a Millenáris Tudományos Kulturális Közhasznú Nonprofit Kft médiatenderén – derül ki a Közbeszerzési Értesítőből. A kiíró részéről nettó 24 millió forintra becsült szerződést az IMG nyerte el, az ügynökség pontosan ilyen összegű ajánlatot nyújtott be.

A második legkedvezőbb ajánlatot a Starcom divízió adta, arról azonban nincs információnk, hogy ez milyen összegről szólt. 

A tendernyertes IMG feladata a médiatervezés, médiafoglalás és vásárlás, különös tekintettel a nyomtatott média megjelenésekre, az elektronikus- és az online médiára, valamint a kültéri és beltéri felületek foglalására.

 

(forrás: Kreatív Online, Közbeszerzési Értesítő)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés